INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Cedric Maloux Demo Day StartupYard kopiePražský akcelerátor StartupYard ohlásil začátek 9. akceleračního kola. Startupy se mohou přihlašovat do 31. ledna 2018. Nové kolo se opět zaměří na oblast high-tech. České startupy dostanou novou šanci uspět v silné mezinárodní konkurenci.

Do nejužšího výběru se jich dostane maximálně 10, z nichž každý získá prvotní investici ve výši 30 000 EUR a intenzivní školení špičkových mentorů. 

StartupYard, nejstarší akcelerátor ve střední a východní Evropě, otevřel nové akcelerační kolo. Zaměří se především na startupy z oblasti high-tech, které pracují na významných technických řešeních v oblasti umělé inteligence, kyberbezpečnosti, kryptografie, rozšířené a virtuální reality (AR a VR) a velkých dat (big data). Startupy z celého světa mohou podat své přihlášky do konce ledna 2018. 9. akcelerační kolo potom začne na konci března a bude trvat tři měsíce. Nejlépe fungující účastníci akceleračního kola pak získají následnou investici až ve výši 100 000 EUR.

„Praha se stala novým epicentrem high-tech. Stratupy z celého světa láká jedinečný ekosystém, který se nám podařilo od roku 2011 vytvořit – spojením startupů, investorů a korporací. Jsme svědky rostoucího zájmu o náš program ze strany mezinárodních startupů a zároveň mě těší, že jsme svědky úspěchů českých startupů v silné globální konkurenci,“ uvedl Cedric Maloux, ředitel StartupYardu. V reakci na rostoucí zájem ze strany startupů, investorů a korporací pořádá od roku 2016 StartupYard dvě akcelerační kola v jediném roce.

Vybrané startupy se zařadí do skupiny úspěšných firem, které již prošly akcelerací StartupYardu, jako např. Rossum, Neuron Soundware, Gjirafa, ClaimAir, Satismeter nebo Cryptelo.

Cílem akcelerátoru je vybrat maximum 10 startupů ze všech podaných žádostí. Z nich získá každý prvotní investici ve výši 30 000 EUR a zároveň projde intenzivním tréninkem mentorů, kteří jsou předními odborníky z různých oborů (např. financí, strategického managementu, HR, marketingu, management consultingu a dalších).

160 startupů z celého světa se přihlásilo do posledního 8. kola, které bylo završeno úspěšnou konferencí Demo Day v listopadu tohoto roku. Na akci se sešlo 320 investorů, zástupců korporací a odborníků. Většina z přihlášek do 8. kola přitom přišla ze zahraničí, přičemž došlo k výraznému nárůstu počtu zájemců z Velké Británie a USA (15, tedy přibližně 10 %). Naproti tomu z České republiky se přihlásilo pouze 31 týmů, tedy cca 20 %. Do finálového výběru se dostala různorodá skupina startupů z 5 zemí: Polska, Slovenska, Velké Británie, Gruzie a České republiky.

O StartupYardu

StartupYard je nejstarší soukromý akcelerátor v regionu střední a východní Evropy, založený v roce 2011. Dosud investoval do 59 startupů v osmi akceleračních kohortách. Jeho cílem je pomoci vybraným startupům k růstu a získání dalších investic, přičemž je propojuje s mentory a partnery, kteří jim pomohou s působením na globální scéně. Další investice se podařilo získat již dvaadvaceti firmám StartupYardu v celkové částce přes 180 milionů korun, pět startupů již bylo prodáno. StartupYard je podporován fondy Credo Ventures, Rockaway Capital a skupinou andělských investorů včetně Michala Illicha, Josefa Matějky, Michala Kratochvíla a Philipa Staehelina.

www.startupyard.com 

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE