INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Firmy

8. červen 2011

V rámci letošního ročníku ČSOB Nadačního programu vzdělání rozdělila banka jeden milion korun mezi 11 vítězných projektů, které se zabývají rozšířením znalostí na poli finanční gramotnosti. U přihlášených projektů komise zkoumala přínos, cíl a dopad projektů, jejich společenský rozměr, finanční stránku a předpoklady k jejich realizaci.

Vivantis_10let2
7. červen 2011

Přední český internetový prodejce VIVANTIS slaví v červnu desáté narozeniny. Martin Rozhoň v roce 2001 spustil portál Celostnimedicina.cz a internetový obchod Prozdravi.cz. K tomuto prvnímu e-shopu, který se stal ve svém segmentu leaderem, postupně přibyly další úspěšné obchody Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Nakupnicentrum.cz a Sperky.cz. VIVANTIS chce toto výročí slavit se svými zákazníky, a proto pro ně v průběhu června připravil bohatou narozeninovou oslavu v podobě soutěže o opravdu hodnotné ceny. Nakupující se mohou těšit na 100 netbooků značky Asus, hlavní výhrou pak bude osobní automobil Škoda Fabia Ambiente.

logo_gina-software
7. červen 2011

Příběh možná jako z pohádky: Jeden ze studentů fakulty informatiky VUT Brno dostane zajímavý nápad. Osloví dva kamarády s návrhem dotvořit jej do reálnější podoby a přihlásit do mezinárodní soutěže. Tým dává hlavy dohromady, nový software přihlásí a ten posléze zvítězí.

6. červen 2011

 Konica Minolta si drží postavení na českém trhu stránkových multifunkcí a produkčních strojů, kde dosahuje podílů v rozmezí 30 až 65 %. V uplynulém roce 2010 dosáhla na první místo ve čtyřech sledovaných segmentech.

6. červen 2011

Díky skvělým prodejním výsledkům a současné pozici na českých trzích, dostalo české zastoupení společnosti Konica Minolta úkol podpořit budování pozice Konica Minolta v Bulharsku. K prvnímu dubnu letošního roku došlo k reorganizaci a interním změnám v rámci bulharského zastoupení Konica Minolta, které se tak stalo dceřinou společností Konica Minolta Business Czech. Hlavním úkolem české pobočky je přenos úspěšného know-how a podpora při budování stabilní pozice značky na bulharském trhu.

6. červen 2011

Kreativní tým it2b s.r.o. vytvořil propagační web www.sciox.cz, na němž teprve dvacetiletý vědec Tomáš Svoboda představuje svůj vynález přenosného rentgenu a počítačového tomografu. it2b s.r.o. proto přišla s efektivní webovou prezentací, která nové krvi v české vědě pomůže dostat přístroj z laboratoře do širšího povědomí a možná i výroby.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE