INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Volba spotřebitelů 2025 oceněníProgram Volba spotřebitelů slaví 25 let a vstupuje do nového ročníku v novém kabátě. Inovované logo se zvednutým palcem zůstává ikonou důvěry a kvality, ale v modernějším, přehlednějším provedení, které lépe ladí s dynamikou dnešního trhu.

V jubilejním ročníku 2025 soutěžilo o přízeň spotřebitelů 256 produktů od 201 firmy v 66 kategoriích. Výsledky byly slavnostně vyhlášeny organizátorem programu, spol. ATOZ Marketing Services, 12. června na galavečeru v Empire Hall pražského Slovanského domu. Tradičním partnerem programu byla opět společnost NielsenIQ, která zajistila průzkum mezi čtyřmi tisíci českými spotřebiteli.

„Volba spotřebitelů figuruje na trhu již dlouhých 25 let. Její obliba každým rokem stoupá. Každým rokem máme tu čest poukázat na to nejlepší a nejvíce inovativní, co firmy vyvinuly a na co jsou hrdé. S nimi vstupují na konkurenční pole – do obchodů, kde pevně věří, že si zákazník vybere právě jejich výrobek. Orientace je ale stále složitější, a to vzhledem k množství produktů na trhu. Proto se i my snažíme, a to především možností označení vítězných novinek naším logem, poukázat na ty skutečně spotřebitelsky nejatraktivnější. Proto jsme i my v letošním roce přistoupili k inovaci loga,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti. „Nové logo pro nás připravila agentura Growyo. Zadáním byl moderní vzhled, čistota grafiky a jasnost. Je přátelštější, čistší, ale stále vaše volba. Snažili jsme v něm zachovat DNA Volby spotřebitelů, jen v přitažlivější podobě. Například design ruky je přepracovaný tak, aby působil méně schematicky, a naopak více lidsky, což zlepšuje emocionální vnímání loga. Ruka je zároveň novým komunikačním konceptem – maskotem. Animovaná ruka s palcem nahoru nyní doprovází rodinu i v prodejně a slogan „Palec nahoru pro chytrý nákup“ odkazuje na hlavní poselství projektu, a to pomoci zákazníkům rychle najít ověřené produktové novinky,“ dodává Lukáš Matějka.

Velký zájem byl letos v oblasti proteinových výrobků, a to hlavně v kategorii „proteinové tyčinky“. Mnoho inovací zaznamenala oblast nápojů, ať už šlo o vody funkční, vitamínové, minerální, dětské, ovocné nebo energetické. Zajímavým trendem byla v letošním ročníku kategorie ekologických prostředků do domácnosti, která byla hojně zastoupena řadou českých značek. Kreativní novinkou byla například i Šunka na rohlík. Tedy šunka tvarovaná podle rohlíku, aby plátek spotřebitel využil snadno a beze zbytků. Nebo třeba toaletní papír Harmony 4=8, který má dvakrát tolik papíru oproti standardní ruličce. Také známý nanuk Mrož nyní nově ve verzi lahodného dezertu s 63 % tvarohu. S inovacemi přišla i řada českých firem, jako například Lakma Česká republika s čisticími výrobky Sidolux, řadou ekologických produktů obsahující minimálně 96 % přírodních látek, a navíc s příjemnou vůní ranní rosy. Nebo Spontex, který přišel s inovací staršího výrobku v podobě hadříku z mikrovlákna. Ten okna čistí beze šmouh a je účinný i bez použití čisticích prostředků. Pivovary Staropramen ohromily nejenom spotřebitele, ale i odbornou porotu, která dala nealkoholickému pivu Guinness 0.0 nejvyšší ocenění. A to nejenom pro 0 % alkoholu, ale i pro jedinečné použití dusíku, který se po otevření plechovky uvolní z malé plastové kuličky. Vytvoří tak příval bublinek, které způsobí, že po nalití do sklenice si můžeme vychutnat bílou hustou pěnu jako z právě načepovaného piva.

Hlavním symbolem nové kampaně Volby spotřebitelů je animovaná ruka s palcem nahoru – přátelská, nadsazená a rozhodně ne nudná. Tato ruka není jen tak ledajaký ukazatel, ale chytrý pomocník, který v nákupním dobrodružství najde ty nejčerstvější a nejspolehlivější produktové novinky. Slogan „Palec nahoru pro chytrý nákup“ tak přesně vystihuje, na co program chce poukázat. Tedy rychlý a jistý výběr bez nekonečného hledání a pochybností. Protože kdo by dnes chtěl bloudit mezi regály bez jasného signálu, že produkt je ověřený a stojí za to? Volba spotřebitelů je právě takovým nástrojem, propojujícím výrobce a spotřebitele.
Program Volba spotřebitelů každoročně spolupracuje s mnoha silnými mediálními partnery. Do jejich řad letos přibyl přední nákupní rádce AkčníCeny.cz, také Regionální vydavatelství s titulem Noviny kraje a po drobné odmlce i portál Babinet.cz. Prostřednictvím mediálních partnerů se informace o novinkách dostanou přímo k zákazníkům. Logo Volba spotřebitelů a jeho vítěze lze najít ve spotech v TV, na YouTube a v online prostředí, v tisku, rádiích, outdooru, dále v rámci instore podpory v prodejnách Tesco a Makro a samozřejmě v online prostoru hlavně na sociálních sítích.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3