INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Ke svým čtenářům míří nové číslo časopisu Komora.cz, který je určen nejen členům Hospodářské komory ČR. Klíčovým příspěvkem dubnového čísla je článek prezidenta Hospodářské komory České republiky Petra Kužela, který bilancuje činnost Komory za uplynulý rok a nastiňuje i perspektivy do budoucna. Dozvíte se tak, jaký je jeho pohled na palčivé ekonomické otázky, které se dotýkají všech tuzemských podnikatelů.

Hlavním tématem dubnové Komory.cz je firemní komunikace. Prozradíme vám, jak efektivně pracovat s marketingovými nástroji, aby se vaše značka dostatečně vryla do podvědomí vašich zákazníků a obchodních partnerů. Nechybí ani článek o fenoménu dneška v podobě sociálních sítí, které v oblasti korporátní komunikace nabízí nemalý potenciál.

Po rozhovorech s ministry Vlády ČR, které jste měli možnost číst v předešlých Komorách, časopis nově přináší také duely předsedů ekonomických výborů poslanecké sněmovny a senátu. Tentokrát je to Milan Urban a Jan Hajda.

Na daně, jejich současnost a budoucnost se ve svém článku zaměřil odborník na slovo vzatý Jan Wiesner, viceprezident HK ČR a předseda daňové skupiny HK ČR.

O úspěšnosti projektu Národní soustava kvalifikací v rozhovoru mluví Zdeněk Somr, viceprezident HK ČR.

Regionální část tentokrát patří byznysu v Libereckém kraji.

V pravidelných seriálech se pak dočtete, jaké jsou podmínky podnikání a obchodní zvyklosti v Německu.

Časopis Komora.cz hájí zájmy podnikatelů, přináší stanoviska Hospodářské komory České republiky a podnikatelů a přispívá ke zlepšení podnikatelského prostředí v Česku. Komora.cz je distribuována do více než 13 000 firem, ale i všem starostům, senátorům, poslancům a státní správě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3