Hlavním tématem dubnové Komory.cz je firemní komunikace. Prozradíme vám, jak efektivně pracovat s marketingovými nástroji, aby se vaše značka dostatečně vryla do podvědomí vašich zákazníků a obchodních partnerů. Nechybí ani článek o fenoménu dneška v podobě sociálních sítí, které v oblasti korporátní komunikace nabízí nemalý potenciál.
Po rozhovorech s ministry Vlády ČR, které jste měli možnost číst v předešlých Komorách, časopis nově přináší také duely předsedů ekonomických výborů poslanecké sněmovny a senátu. Tentokrát je to Milan Urban a Jan Hajda.
Na daně, jejich současnost a budoucnost se ve svém článku zaměřil odborník na slovo vzatý Jan Wiesner, viceprezident HK ČR a předseda daňové skupiny HK ČR.
O úspěšnosti projektu Národní soustava kvalifikací v rozhovoru mluví Zdeněk Somr, viceprezident HK ČR.
Regionální část tentokrát patří byznysu v Libereckém kraji.
V pravidelných seriálech se pak dočtete, jaké jsou podmínky podnikání a obchodní zvyklosti v Německu.
Časopis Komora.cz hájí zájmy podnikatelů, přináší stanoviska Hospodářské komory České republiky a podnikatelů a přispívá ke zlepšení podnikatelského prostředí v Česku. Komora.cz je distribuována do více než 13 000 firem, ale i všem starostům, senátorům, poslancům a státní správě.
(tz)