INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
Ke svým čtenářům míří nové číslo časopisu Komora.cz, který je určen nejen členům Hospodářské komory ČR. Klíčovým příspěvkem dubnového čísla je článek prezidenta Hospodářské komory České republiky Petra Kužela, který bilancuje činnost Komory za uplynulý rok a nastiňuje i perspektivy do budoucna. Dozvíte se tak, jaký je jeho pohled na palčivé ekonomické otázky, které se dotýkají všech tuzemských podnikatelů.

Hlavním tématem dubnové Komory.cz je firemní komunikace. Prozradíme vám, jak efektivně pracovat s marketingovými nástroji, aby se vaše značka dostatečně vryla do podvědomí vašich zákazníků a obchodních partnerů. Nechybí ani článek o fenoménu dneška v podobě sociálních sítí, které v oblasti korporátní komunikace nabízí nemalý potenciál.

Po rozhovorech s ministry Vlády ČR, které jste měli možnost číst v předešlých Komorách, časopis nově přináší také duely předsedů ekonomických výborů poslanecké sněmovny a senátu. Tentokrát je to Milan Urban a Jan Hajda.

Na daně, jejich současnost a budoucnost se ve svém článku zaměřil odborník na slovo vzatý Jan Wiesner, viceprezident HK ČR a předseda daňové skupiny HK ČR.

O úspěšnosti projektu Národní soustava kvalifikací v rozhovoru mluví Zdeněk Somr, viceprezident HK ČR.

Regionální část tentokrát patří byznysu v Libereckém kraji.

V pravidelných seriálech se pak dočtete, jaké jsou podmínky podnikání a obchodní zvyklosti v Německu.

Časopis Komora.cz hájí zájmy podnikatelů, přináší stanoviska Hospodářské komory České republiky a podnikatelů a přispívá ke zlepšení podnikatelského prostředí v Česku. Komora.cz je distribuována do více než 13 000 firem, ale i všem starostům, senátorům, poslancům a státní správě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3