INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

cupcakes 690040 960 720Agentura pro podporu českého exportu CzechTrade bude prezentovat desítku českých potravinářských výrobců na veletrhu ISM v Kolíně nad Rýnem. Ten patří k nejdůležitějším akcím v oboru sladkostí, cukrárenských výrobků a snacků.

Každoročně tento veletrh navštěvuje 40 tisíc lidí ze 70 zemí světa.

Veletrhu světového formátu, který se uskuteční ve dnech 28.–31. ledna, se čeští potravináři neúčastní poprvé. ISM byl totiž již v loňském roce jedním ze 146 mezinárodních veletrhů, na kterých CzechTrade pomohl s prezentací 793 českým firmám. „Cílem agentury je podpořit firmy při vstupu na zahraniční trhy a pomoci jim tam uspět. Kromě organizačních příprav společné expozice nabízíme také sérii doprovodných služeb. Patří sem například oslovení potenciálních zahraničních partnerů s cílem podchytit jejich zájem o setkání na veletrhu, osobní asistence během veletrhu nebo aktivní účast při jednáních s obchodními partnery,“ říká generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal. Díky agentuře tak mají české firmy, které neplánují samostatnou expozici, možnost prezentovat své produkty potenciálním obchodním partnerům.

Účast na veletrhu ISM byla pro české potravináře v minulých ročnících velmi prospěšná a i letos se na něj chystá velké množství českých firem. „Naši expozici prezentujeme na rekordně velké ploše více než sto třiceti metrů. Česká republika bude letos na veletrhu hodně vidět,“ komentuje přípravy národního stánku Adam Jareš, ředitel německého zastoupení CzechTrade v Düsseldorfu.
„Veletrhu se s CzechTrade účastníme již potřetí. Díky tomu se nám podařilo prorazit na německý trh i na netradiční trhy Saúdské Arábie a Kataru. Letos budeme na ISM prezentovat naši novou produktovou řadu Medovník originál premium ořechový,“ oceňuje akci Jiří Černý, výkonný ředitel pražské firmy VIZARD, která měsíčně vyrábí více než 60 tisíc medových dortů. Vedle firmy VIZARD se na českém stánku představí například i výrobce cereálií firma EMCO, výrobce cukrovinek firma POEX z Velkého Meziříčí, společnost HOPI POPI vyrábějící popkorn nebo výrobce slaných tyčinek a krekrů firma VEST.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb. www.czechtrade.cz 

(tz)

Ilustrační foto Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3