INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2 1Karolína Topolová (Mototechna) si odnesla hlavní cenu. V podvečer 17. května 2018 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 13. ročníku Marketér roku 2017. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek.

SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Poprvé tentokrát udělil svou cenu úspěšnému marketérovi také Magistrát hl. města Prahy.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže
Karolína Topolová, Mototechna Group, s.r.o.
za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování
zcela nového segmentu zánovních automobilů

Velká cena – Zlatý delfín

Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj – marketingový ředitel
za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení
širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj

Zvláštní cena – Růžový delfín

Šárka Divácká, SORRY – PEČEME JINAK, s.r.o. – jednatelka
za netradiční obchodní a marketingový model
podporující emocionální rozhodování zákazníků

Zvláštní cena – Zelený delfín

Jan Slezák, Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži – ředitel NPÚ
za dlouhodobě úspěšný marketingový projekt v oblasti kultury

Zvláštní cena prezidia ČMS

Radek Chládek, Vývoj, oděvní družstvo v Třešti – předseda
za vytvoření nové marketingové koncepce a vhodnou marketingovou komunikaci

Zvláštní cena prezidia ČMS

Jolana Jakoubková, Firemní školky, s.r.o. – výkonná ředitelka
za vhodné marketingové využití projektů posilujících mezigenerační komunikaci

Zvláštní cena prezidia ČMS

Petr Paksi, J.A.P., s.r.o. – obchodní ředitel

za specifickou koncepci komunikace vůči odborné cílové skupině 

Zvláštní cena prezidia ČMS

Stanislava Šremrová, LEO EXPRESS GLOBAL, a.s. – marketingová ředitelka
za kvalitní koncepci re-designu podpořenou využitím moderních technologií

Malí delfíni

Jiří Antoš, Mirakulum, s.r.o., – jednatel
za aktivní monitoring klíčových faktorů poptávky a jeho aktivní využití pro optimalizaci marketingového mixu

Jana Krčková, Wormelen group, a.s. – marketingová ředitelka
za aktivní práci s marketingovými výzkumy, on-line daty a sociálními sítěmi

Pavla Ondrušková, Vysoké učení technické v Brně – online marketingová specialistka
za kvalitní zpracování kampaně Sem patřím posilující zájem dívek o studium technických oborů

Hana Prokopová, Věznice Jiřice – vedoucí oddělení výkonu trestu pro objekt Otevřené věznice, tisková mluvčí za ojedinělý inovativní projekt v oblasti státní správy

Josef Sléha, SYMPEX GROUP, s.r.o. – jednatel
za dlouhodobou podporu kvalitních českých potravin prostřednictvím soutěže Česká chuťovka

Diplom za nominaci

Josef Habart, OTAVA, výrobní družstvo – obchodní a marketingový ředitel
za úspěšnou komplexní marketingovou kampaň strategicky zaměřenou na zákazníka

Stanislav Martinec, KOMA MODULAR, s.r.o. – jednatel, ředitel
za marketingovou kampaň vhodně posilující inovativní produkt

Karel Mayer, RESIDOMO, s.r.o. – Brand Manager
za rebrandigovou kampaň a zavedení nových služeb

Tomáš Milich, OVUS, podnik živočišné výroby, s.r.o. – jednatel
za úspěšné uvedení jedinečného produktu na trh

Petra Zajanová, Český porcelán, a.s. – vedoucí marketingu a propagace
za vytvoření nového produktu sběratelské porcelánové známky

Mimořádná cena Magistrátu hl. m. Prahy

Zdeněk Pecháček, Minor, p.o. – ředitel
za rozsáhlý program doprovodných aktivit posilujících vztah k cílové skupině

Mladý delfín

1. studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Nikola Jurasová, Soňa Šnircová

2. studenti SPU Nitra
Patrik Mazan, Ján Milan, Michaela Šugrová

Diplomy za účast v soutěži

Univerzita Pardubice Michaela Horváthová, Tomáš Nevima
Univerzita Tomáše Bati Zlín Tereza Barošová, David Dvořáček, Nela Vaculčíková
Vysoká škola ekonomická Praha Veronika Hercíková, Barbora Talknerová, Tereza Teislerová
Vysoká škola ekonomická Praha Kateřina Andělová, Šárka Masárová, Alexandra Štefanisková

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3