INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Zdeněk Frehlich, ředitel závodu Oloví společnosti AGC Flat Glass Czech, je nejlepším českým manažerem sklářského průmyslu pro rok 2014. Zkušený manažer byl u zrodu a již 14 let v závodě v Oloví úspěšně rozvíjí unikátní výrobu protipožárních skel. O výsledku rozhodla odborná porota prestižní soutěže Manažer roku, kterou již po 23. vyhlásila Česká manažerská asociace. Do finále soutěže postoupilo 77 manažerů z předních českých firem mnoha oborů.

Zdeněk Frehlich v závodě v Oloví zvýšil technickou úroveň výroby protipožárního skla na evropskou úroveň. Využil k tomu mnohaletých zkušeností, mimo jiné i ze svého působení v Číně, kde pro mateřský koncern Asahi Glass Company řídil spuštění výroby v závodě na výrobu extra tenkých skel pro displeje.

„Je obrovskou poctou dostat se mezi 77 nejlepších manažerů v zemi a ještě větší být nejlepším ve svém oboru, kterému se věnuji přes 30 let. Stojí za tím však spousta práce mých kolegů přímo v našem závodě v Oloví, ale i všech kolegů koncernu AGC, o které se můžu vždy opřít,“ uvedl Zdeněk Frehlich.

Zdeněk Frehlich po absolvování VŠCHT začal pracovat na vedoucí funkci pro zpracování plochého skla s orientací na prodej pro zahraniční trhy přes SKLOEXPORT. Po převzetí Sklo Unionu firmou GLAVERBEL vytvářel a vedllogisticko-obchodní kancelář výroby extra tenkých skel ze závodu Oloví. V roce 1996 byl pověřen vedenímsamostatného závodu na výrobu extra tenkého skla pro displeje v Číně. V roce 2001 byl zodpovědný za výstavbu závodu na výrobu protipožárních skel v Oloví, kde působí dodnes. Informace o společnosti:
AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group, je pobočkou mezinárodní společnosti AGC Glass Europe. Společnost je největším výrobcem plochého skla a jeho aplikací ve střední a východní Evropě. Vedení firmy i hlavní závody sídlí v Teplicích. V roce 2011 společnost oslavila 20 let existence ve své novodobé historii – v březnu 1991 byl podepsán první joint venture v České republice tehdy ještě mezi belgickou společností Glaverbel a společností Sklounion. Pod názvem Glavunion vznikl podnik, který začal podnikat na evropském trhu. Později v roce 1999 se přejmenoval na Glaverbel Czech a následně v roce 2007 na AGC Flat Glass Czech.

Dnes má firma 5 vlastních výrobních závodů s denní výrobní kapacitou téměř 2000 tun základního skla a 17 dceřiných společností ve střední Evropě, které základní sklo dále transformují na výrobky s vyšší přidanou hodnotou (autoskla, izolační skla, protipožární skla, interierové příčky, balustrády, zrcadla, fasádní a dekorativní stěny a mnoho dalších).

Ve svých kmenových závodech AGC Flat Glass Czech zaměstnává 984 zaměstnanců. Dceřiné společnosti specializované na výroby opracovaných skel zaměstnávají v České republice 680 zaměstnanců, na Slovensku 127 zaměstnanců a v Polsku 539 zaměstnanců. Největší dceřiná společnost AGC Automotive Czech (výroba autoskel) zaměstnává 1726 lidí. Mezi 100% vlastněné společnosti patří i Fotbalový klub Teplice a Střední technická škola AGC.

Firma též stabilně náleží mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele v České republice. Svědčí o tom i fakt, že se pravidelně umisťuje v první desítce nejlépe hodnocených společností v zemi a v roce 2010 a 2011 byla vyhlášena nejlepším zaměstnavatelem České republiky.

Skupina AGC, jejíž mateřská společnost Asahi Glass Co., Ltd. sídlí v Tokiu, je nejvýznamnějším světovým výrobcem skla pro stavebnictví a automobilový průmysl. Je rovněž lídrem ve výrobě skel pro displeje, v oblasti chemie, jakož i ostatních špičkových materiálů a komponent. Skupina AGC vychází z více než stoleté tradice v oblasti technické inovace a je předním specialistou s celosvětovou působností v oblasti skla, fluorové chemie a žáruvzdorných materiálů. Skupina zaměstnává na 50.000 pracovníků na celém světě a díky své přítomnosti zhruba ve 30 zemích realizuje obrat více než 11 miliard eur. 

(tz)

Slovo ke dni

  • Na svátky otevřeno?

    Na stole je opět zákon o regulaci otvírací doby. Část poslanců si přeje, aby obchody mohly mít otevřeno bez omezení, tedy i o státem uznaných svátcích. Pokud jde o voličskou veřejnost, ta si v drtivé většině přeje totéž. Nejde jen o to, že dnes člověk neví, kdy která prodejna zavírá a kdy ne, ale legislativní zásahy do svobodného podnikání z principu měly skončit s totalitou. Při omezení prodejní doby se údajně vycházelo z práva zaměstnanců na odpočinek. Ne všech, pouze ve velkých obchodech. U těch s menší prodejní plochou nikoli stejně jako v jiných oborech činnosti. Všichni víme, že v této zemi platí zákoník práce, který jasně říká, kolik hodin musí lidé pracovat. Kdo chce být na pracovišti o svátcích, může, ale musí však dostat k základní odměně i náležitý příplatek. Proto mnozí pracovníci víkendové a sváteční směny vyhledávají....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE