INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Od 1. října se novým obchodním ředitelem společnosti Dimension Data Czech Republic stává Petr Bulička. Petr Bulička se v Dimension Data bude zaměřovat na vyhledávání a zprostředkování nových obchodních příležitostí a budování dobrých vztahů s klíčovými klienty s důrazem na jejich aktuální potřeby v oblastech IT poradenství, IT služeb, řízení IT projektů, outsourcingu a cloudových služeb.

 

„Velmi si vážím příležitosti stát v čele obchodního týmu Dimension Data Czech Republic. Mým hlavním cílem je posílit pozici společnosti jako lokálního lídra v poskytování a řízení IT služeb, využívat zázemí globální báze zkušeností z mezinárodních projektů a aktivně vyhledávat nové oblasti rozvoje,“ říká Petr Bulička, nově jmenovaný obchodní ředitel.

„V současnosti jsou Dimension Data v České republice velmi silným hráčem na poli kontaktních center a mým cílem je posílit naší pozici i v oblastech, jako jsou Datová centra, Cloudové služby nebo Podniková mobilita, pro které máme ideální kombinaci kompetencí, specialistů i zkušeností,“ dodává P. Bulička. 

Petr Bulička má více než 15 let zkušeností s vedením obchodních týmů v IT společnostech. Působil jako obchodní ředitel ve společnostech GEAC (SI/ERP) či INDRA. Pracoval také ve firmě Siebel Systems, ve které až do její akvizice společností ORACLE prodával CRM řešení největším zákazníkům v rámci CEE regionu. Od roku 2008 měl pak na starosti obchodní tým divize Enerprise Services v Hewlett-Packard, kde se zabýval prodejem komplexních informačních systémů a outsourcingu. Od roku 2013 se poté věnoval vlastnímu podnikání.

Vystudoval Informační technologie na ČVUT FEL v Praze.

Svůj volný čas Petr Bulička dělí mezi svoji rodinu a koníčky, ke kterým patří cestování, golf a praktická střelba (IPSC).

Dimension Data

Založena v roce 1983, společnost Dimension Data je poskytovatelem ICT služeb a řešení, který využívá své technologické odbornosti, schopnosti poskytovat služby v globálním měřítku a svého podnikatelského ducha k akceleraci obchodních ambicí svých klientů. Dimension Data je součástí NTT Group. www.dimensiondata.com

Slovo ke dni

  • Ruská mise

    Čeští podnikatelé vedeni prezidentem republiky vyrazili na východ (znovu) objevovat velký ruský trh. Cesta míří logickým směrem, protože všemi ostatními směry je vzájemný obchod mnohem složitější. Není pochyb, že Slované si rovněž lépe rozumí, jsou si povahově bližší a mají i na co navazovat. Značka Made in Czechoslovakia má v Rusku a všech postsovětských státech stále svůj zvuk, neboť spousta výrobků s takovým označením tam dosud stále funguje. Jistě, už nejsme spojeni smlouvami jako za dob Rady vzájemné hospodářské pomoci, mnoho se změnilo, ale stejně tak mnoho pout přetrvává. A máme co nabídnout. S jakými výsledky tato mise skončí, to zatím nevíme. Ale jsem přesvědčen, že má všechny předpoklady dobře uspět. Držím palce, je to v zájmu obou zemí!Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE