INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

botanBotanique Hotel Prague s hrdostí oznamuje, že získal prestižní mezinárodní certifikát Green Key, jedno z nejuznávanějších ocenění v oblasti udržitelného provozu a odpovědného cestovního ruchu. Tento úspěch je výsledkem několika měsíců intenzivní práce celého týmu a úspěšného absolvování nezávislého auditu.

Botanique Hotel Prague se tak stal sedmým hotelem v Praze, který se tímto titulem může pyšnit. Mezi další držitele patří například Augustine, a Luxury Collection Hotel Prague, The Julius Prague a Marriott Prague Hotel.

Green Key – více než certifikace
Green Key není značka, kterou si lze jednoduše pořídit. Uděluje se pouze podnikům, které prokazatelně splňují přísná environmentální a společenská kritéria. Pro Botanique Hotel Prague to znamená zejména:

  • Úsporu vody a energie – zavedení úsporných technologií, LED osvětlení a recyklace šedé vody
  • Snižování odpadu – důraz na recyklaci, eliminaci plastů a odpovědnou spotřebu materiálů
  • Podporu lokálních dodavatelů – spolupráce s partnery sdílejícími stejné hodnoty udržitelnosti
  • Zapojení hostů a zaměstnanců – aktivní účast na ekologických a společensky odpovědných iniciativách

Certifikace Green Key je platná do září 2026, kdy bude Botanique Hotel Prague usilovat o její opětovné potvrzení.

Společná cesta k udržitelnosti
„Získání certifikace Green Key je pro nás velkým oceněním a potvrzením, že směr, kterým se ubíráme, má smysl,“ říká Tomáš Nesvorný, Managing Partner skupiny Botanique Hospitality Management. „Každý den hledáme nové způsoby, jak být ohleduplnější k životnímu prostředí, a tento úspěch by nebyl možný bez nasazení celého našeho týmu. Zároveň chceme ukázat, že i udržitelný provoz a špičkový hotelový servis mohou jít ruku v ruce – naším cílem je, aby každý pobyt v Botanique Hotel Prague byl nejen maximálně pohodlný a příjemný, ale také šetrný k naší planetě.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3