INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Show picture inlineV rámci loňského ročníku Kola pro život, největšího seriálu závodu horských kol v ČR, se závodníkům dostávalo profesionální lékařské péče ve speciálně zřízených ošetřovnách společnosti 3M Česko, partnera záchranného systému. 3M se tak v loňském roce stalo partnerem Kola pro život již potřetí v řadě.

Kolo pro život je pravidelná cyklistická událost, která každoročně hostí tisíce závodníku. Loňský, v pořadí již 14. ročník seriálu 15 závodů, se těšil účasti téměř 20 000 cyklistů a přilákal pozornost 55 000 diváků. Výborná organizace je již tradičně silnou stránkou celé události a účastníkům všech věkových skupin, profesionálům i rekreačním „bikerům“ se dostává profesionální podpory. „Když nás organizátoři Kola pro život oslovili s nabídkou podpořit vlastní záchranný systém závodů, hned nás tato příležitost nadchla. Kombinace profesionálních i amatérských sportovců, kteří pro svůj maximální výkon potřebují špičkové zajištění, ideálně souzněla s přístupem a produkty 3M“ řekla Alena Soukeníková, vedoucí marketingu divize spotřebitelských výrobků.

3M Česko se již potřetí podílelo na organizaci Kola pro život prostřednictvím zajištění zdravotnického materiálu a poskytnutí zdravotnického zázemí.Nedílnou součást profesionálního záchranného systému tvořily terénní čtyřkolky, které posloužily k převozu zraněných závodníků do ošetřovny. V zdravotnickém stanu byl připraven profesionální tým zdravotníků, připravených ošetřit odřeniny, úrazy a tržné rány drobnějšího rázu. Nechyběly zde produkty z portfolia 3M, včetně tradiční české značky náplastí 3M™ Spofaplast® a prémiové řady náplastí 3M™ Nexcare™. "Je skvělé vidět a na vlastní kůži vyzkoušet, jak 3M pomáhá záchranářům zvládat úrazy během závodů. Věřím, že ošetření od profesionálních zdravotníků, vybavených profesionálním materiálem, bylo další malou náplastí na těle i na duši pro všechny, kdo neměli to štěstí dojet v pořádku až do cíle" vyjádřil se k cyklistickému svátku Martin Holub, ředitel obchodní skupiny Zdravotnictví 3M Česko.

Jako hrdý partner záchranného systému se 3M podílelo také na organizaci doprovodného programu, samozřejmě se zdravotnickou tematikou. Pro nejmenší závodníky byly připraveny soutěže v kreslení a nejkrásnější z kreseb náležitě odměněny. Děti si zde také mohly upevnit zásady poskytování první pomoci hravou formou, případně si vyzkoušet své znalosti prostřednictvím tematického kvízu. Celým programem je provázel maskot 3M pejsek záchranář. Dospělí závodníci měli příležitost vložit svého soutěživého ducha do tipovací soutěže, která se vždy příhodně týkala místa konání závodu. Zatímco pro soutěžící na Karlštejně bylo výzvou odhadnout, kolik repelentů 3M™ Ultrathon™ by bylo potřeba dát na sebe, aby se sloup repelentů vyrovnal výšce Velké věže hradu Karlštejn, jinde zase soutěžící skládali náplasti 3M™ Spofaplast® za sebe a touto měrnou jednotkou odhadovali délku řeky.

O společnosti 3M

3M je přední globální technologická společnost se sídlem v St. Paul v USA. Již déle než 100 let vyvíjíme inovativní výrobky a řešení pro průmysl, energetiku a telekomunikace, bezpečnost a zabezpečení, zdravotnictví, kancelář a domácnost. Diversifikované portfolio 3M zahrnuje přes 50 tisíc výrobků. Všechny výrobky spojuje jedna vlastnost – v daném odvětví vždy představují inovativní řešení, které kromě důmyslnosti a efektivity dbá na šetrnost k životnímu prostředí, bezpečnost a zdraví lidí. Výrobky jsou 3M jsou nabízeny pod značkami Scotch™, Post-it®, 3M™ Spofaplast®, Nexcare™, Ultrathon™, VHB™, Dual Lock™, Scotch-Brite™, Trizact™, Cubitron™, Bumpon™, Dyneon™, Thinsulate™, Ceradyne®, Peltor™, Speedglas™ a dalšími.

3M Česko, spol. s r.o. působí jako výhradní zastoupení 3M Company na českém trhu. Řadí se mezi nejvýznamnější partnery českého průmyslu, zdravotnictví, školství a vědy. Aktuálně jí patří 46. místo v žebříčku „Českých 100 nejlepších“ občanského sdružení Comenius. Síla a obliba značky 3M byla potvrzena získáním ocenění Business Superbrands 2014 v České republice. V každé oblasti naší činnosti navazujeme na 100 let působení 3M v oblasti inovací. V roce 2012 bylo v Praze otevřeno Inovační centrum 3M (Application Development Lab / ADL) pro vývoj a testování zákaznických aplikací. 3M Česko, spol. s r.o. je hrdým spoluiniciátorem a generálním partnerem projektu Česká inovace, zaměřeného na podporu inovací a rozvoj transparentního a etického podnikatelského prostředí v České republice. Více informací o společnosti 3M a našem nasazení pro inovace je k dispozici na www.3M.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3