INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

KARLOVA KORUNA Nase karamelove 200gNejen letos, ale také v minulých ročnících prestižní soutěže Česká chuťovka prokázal řetězec PENNY, že si na chuti prodávaných výrobků dává stále více záležet. Ale nejen na chuti, ale také na kvalitě, již domácí zákazník vyhledává stále častěji a důsledněji. Souvisí to i s faktem, že PENNY aktivněji než v minulosti vyhledává české producenty potravin, a vychází tak vstříc nejen lokálním podnikatelům, ale rovněž přání zákaznické veřejnosti.

PENNY tentokrát do zmíněné soutěže přihlásilo rekordní počet výrobků, a to se vyplatilo: celkem se jich 29 může pyšnit oceněním Česká chuťovka 2020 a Dětská chuťovka 2020. Tuto výjimečnou cenu udělují za podpory Ministerstva zdravotnictví a Senátu ČR a ve spolupráci s Vysokou školou technologickou porotci na základě chuti, vzhledu a konzistence výrobků. Po úspěchu ve Volbě spotřebitelů tak produkty PENNY zaznamenaly další výrazný krok na cestě za oblibou u nakupujících. 

Nejvíce zabodovala privátní značka Karlova koruna, kterou porotci ocenili hned v deseti případech. Ve 12. ročníku prestižní odborné soutěže uspěly i výrobky značek Naturalia, Crip Crop, Gran Mare, Boni, Rios a Tanja. „Pro nás je to vždy ocenění naší dlouhodobé práce. Děláme vše pro to, aby naše výrobky byly mezi těmi nejkvalitnějšími a nejchutnějšími na trhu. Toto ohodnocení potvrzuje, že jdeme správnou cestou. Významný díl na tom mají i zaměstnanci, kteří nám pomáhají svým hodnocením kvality a chuti našich výrobků. Ocenění je pro nás o to významnější, že jde o české produkty z českých surovin,“ řekl Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality PENNY.

Privátní značka Karlova koruna byla na trh uvedena v roce 2011. Před rokem obdržely výrobky této značky hned 17 ocenění Česká chuťovka a letos se k nim připojilo dalších deset výrobků. „Karlova koruna je značka pro tradiční české pochoutky a její obliba neustále roste. Důležité je, že svou oblibu u zákazníků potvrzuje také mezi odborníky. Výrobky Karlovy koruna pocházejí z České republiky, případně ze Slovenska, a neustále tuto řadu rozšiřujeme,“ doplnil Petr Baudyš.

Mezi oceněnými je tentokrát i šest rybích produktů značky Gran Mare nebo šest výrobků inovované řady ořechů Naturalia. „To, že ocenění získávají novinky na trhu, je pro nás signál, že jdeme dobrou cestou. Osobně mám radost z ocenění pro Gran mare i produkty Naturalia, ale třeba i pro novinku v podobě proteinové tyčinky Crip Crop. Každý nový výrobek si hledá své místo a jeho ocenění ze strany odborníků jednoznačně prokazuje, jak důležitá je pro nás kvalita při jejich vývoji a přípravě,“ komentoval úspěch Petr Chmelař, vedoucí oddělení nákupu PENNY.

1 penneOznačením Česká chuťovka 2020 nebo Dětská chuťovka 2020 se tak může pro příští rok pyšnit celkem 29 výrobků PENNY. Celkem deset ocenění si zasloužila privátní značka Karlova koruna, dále šest výrobků řady Naturalia, šest produktů Gran Mare, dvě další privátní značka Boni a jednu minerální voda Tanja. Ocenění si vydobyla rovněž letošní novinka v podobě proteinových tyčinek Crip Crop (Meruňka/jogurt). A svůj úspěch z loňského roku, kdy získala hned po svém uvedení na trh pět ocenění, zopakovala řada zmrzlin Rios, která i letos získala další tři ocenění v kategorii Dětská chuťovka 2020.

Připomeňme jen, že Česká chuťovka vznikla na základě spontánní iniciativy renomovaných potravinářských odborníků s cílem zviditelnit a podpořit právě ty české výrobce, kteří si na kvalitě a chuti svých poctivých potravin zakládají. Odbornou úroveň a prestiž soutěže podtrhuje garance Vysoké školy chemicko-technologické v Praze, která spojuje dlouholetou tradici s progresivními směry a obory ve vědě a výzkumu, včetně potravinářského. Vedle ní je dalším odborným garantem i VOŠ, SPŠ a SOŠ Podskalská. Odborným patronem soutěže je současně rektor VŠCHT prof. RNDr. Pavel Matějka.

Osobnost, která se potravinářskému oboru věnuje nespočet let, a disponuje neuvěřitelným množstvím znalostí i darem prezentovat fakta srozumitelným způsobem, je prof. Ing. Jana Dostálová, CSc., která v současné době zastává pozici předsedkyně hodnotitelské komise soutěže Česká chuťovka. Poznamenala: „Věnuji se problematice kvality a jakosti potravin celý život. A musím konstatovat, že kvalita hodnocených výrobků v soutěži Česká chuťovka se neustále zvyšuje. Výrazně se zlepšila zejména kvalita masných a lahůdkářských výrobků – většina z nich jsou opravdové chuťovky. Soutěž už má své pevné místo v povědomí výrobců, prodejců i spotřebitelů a bude úspěšně pokračovat i v příštích letech. Věřím, že bude stále přispívat ke zlepšení chutnosti našich českých potravin. Radost z jídla totiž prokazatelně pomáhá zdravému životnímu stylu. Nemusíme se ale přejídat, ale pochutnání vždycky stojí za to. Jsem ráda, že se soutěže účastní se svými výrobky i obchodní řetězce, jako je PENNY, které letos získalo celkem 24 ocenění Česká chuťovka a pět Dětská chuťovka, protože právě v těchto řetězcích nakupuje většina lidí. Účast v soutěži přihlašovatele zase inspiruje ke zkvalitňování produktů i tomu, aby kladli důraz na českost a jejich původ výrobků, čímž se kruh uzavírá.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Vztahy nejen v businessu: účel vs. trvalá hodnota

    V poslední době slýchám od lidí z businessu poznámky, že žijeme přesně v takové zemi, jakou si zasloužíme. Když nějaká taková věta či úvaha zazní, ptám se, co přesně je tím myšleno. Pokaždé se dostaneme k tomu samému. Ke kvalitě vztahů mezi lidmi. Začíná být normou, že když vztah poslouží svému účelu, vyšumí. Není to přátelství ani partnerství. Spíše hra na ně. Něco, co vypadá vznešeně. Tváří se, že to má hloubku. Přitom je to prospěchářské a jednostranné. A jakmile je dosaženo cíle, expirační lhůta se nemilosrdně naplňuje. A jak řešení vidí podnikatelé? Naučit se žít takové vztahy, které mají hodnotu – kde jsme ochotni na sebe brát závazky a investovat do vzájemnosti. Kvalitní mezilidské vztahy každému jednotlivci pomohou překročit vlastní stín. A stejně důležité jsou i pro úspěch a rozvoj v podnikání. Kateřina Šimková

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3