INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

chr 4 0t02AUTO se díky novému směřování oblasti nákupu New Procurement ponesou v budoucnu ve znamení udržitelného rozvoje a cirkulární ekonomiky. Nový přístup je v souladu se strategií Next Level – ŠKODA Strategy 2030.

ŠKODA AUTO nově orientuje svou oblast nákupu. Kritéria udržitelného rozvoje budou v budoucnu hrát při nákupu materiálů a komponentů rozhodující roli. Podle principu cirkulární ekonomiky klade automobilka ještě větší důraz na recyklované a recyklovatelné suroviny, a vychází tak vstříc i potřebám a očekáváním svých zákazníků.

Karsten Schnake, člen představenstva za oblast nákupu ŠKODA AUTO vysvětluje: „Jako největší soukromá společnost v České republice a jako zodpovědný korporátní občan chceme i v oblasti udržitelného rozvoje nastavovat laťku. Tuto ambici naplníme pouze tehdy, pokud i do řízení dodavatelského řetězce začleníme od prvopočátku důsledně a komplexně naše partnery. Právě zde se uplatní naše nové směřování oblasti nákupu New Procurement: S okamžitou platností budeme v nákupu věnovat daleko větší pozornost udržitelnému rozvoji a cirkulární ekonomice. Za tímto účelem budeme pracovat na nových obchodních modelech a také hledat nové partnery, například v oblasti startupů.“
V novém směřování nákupního procesu hraje nyní kromě faktorů kvality a efektivity nákladů klíčovou roli také cirkulární ekonomika. Komplexním zapojením svých dodavatelských partnerů a cíleným výběrem ekologicky šetrných, recyklovaných a recyklovatelných materiálů přispívá oblast nákupu k dosažení cílů udržitelného rozvoje společnosti ŠKODA AUTO. Cílem české automobilky je důsledná minimalizace dopadů podnikatelské činnosti na životní prostředí. Podnik za tímto účelem stanovil v rámci své strategie Next Level – ŠKODA Strategy 2030 konkrétní cíle. Automobilka tak zapojí své dodavatelské partnery komplexně do celého procesního řetězce a podpoří je i při vývoji inovativních řešení. Jejich možné uplatnění ve výrobním procesu je následně ověřováno oblastmi vývoje, designu, kvality nebo prodeje.
Konkrétním příkladem takového inovativního přístupu je například použití organických surovin a přírodních materiálů, jakož i biologických surovin ze zbytkových produktů ve výrobě. ŠKODA AUTO svým novým přístupem v oblasti nákupu reaguje také na proměňující se požadavky a očekávání svých zákazníků, pro které téma udržitelného rozvoje získává stále více na významu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3