INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

maal 1Ačkoliv oblast e-commerce v České republice poslední roky kontinuálně rostla, oproti loňskému roku se v lednu 2022 dle dat Heureka.cz trh o 17 % propadl, v únoru to bylo dokonce o 29 %. Tržiště MALLu oproti tomu ve srovnání s loňským rokem posiluje o téměř 50 % a eviduje rychlý nárůst počtu e-shopů zapojených do programu, kterých je již přes 3500. Obchodníci si na tržišti MALLu vydělají v průměru 650 000 ročně a získají přes 800 objednávek. Stále větší část z nich si navíc prodej na marketplacu vybírá kvůli snadné zahraniční expanzi nebo kvůli možnosti výrazně zvýšit svou zákaznickou bázi bez potřeby nákladných marketingových aktivit.

Nabídka online tržiště MALL Partner dnes pokrývá prakticky všechny segmenty, některé z nich přitom již výhradně díky partnerským prodejcům. Partnerský prodej se na obratu MALLu podílí každý rok významněji a tržiště je díky šíři svého sortimentu stále oblíbenější také u zákazníků, jimž nabízí možnost pohodlně nakoupit vše na jednom místě, ve známém prostředí a za jediné poštovné. MALL navíc vychází zákazníkům vstříc také navyšováním počtu výdejních míst, kterých se již v České republice a na Slovensku nachází více než 1700. „Síť partnerských prodejců se nám daří neustále rozšiřovat. V roce 2021 bylo zboží z partnerského prodeje obsaženo ve 40 % objednávek provedených na MALLu, což svědčí o tom, že pro zákazníky je nabídka našich partnerů velmi atraktivní – ať už jde o velké zavedené značky, nebo menší lokální prodejce s unikátním zbožím. Významným ukazatelem je pro nás také to, že ačkoliv od počátku roku 2022 pozorujeme mírný propad e-commerce téměř ve všech segmentech, MALL Partner oproti loňskému roku přesto roste o 40–50 %. Mnoho obchodníků tak naše tržiště láká také proto, že jim dokážeme pomoci třeba i s výprodejem skladů po sezóně,“ komentoval vývoj Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Opora silné značky snižuje náklady na marketing, MALL do propagace partnera investuje 50 000 ročně

Kromě oslovení nových zákaznických skupin obchodníci vstup na tržiště volí také kvůli možnosti prodávat pod důvěryhodnou značkou s širokou zákaznickou bází. Jelikož obchodníci nabízejí své zboží na e-shopu s dosahem na milióny zákazníků a silným marketingem, včetně rozsáhlých PPC kampaní, jejich náklady na vlastní marketing výrazně klesají, a to jak v Čes­ku, tak v dalších zemích, kde MALL působí.
„Obchodníkům, kteří jsou v našem programu zapojeni, pomáháme s celým procesem od zalistování zboží na tržiště až po marketingové aktivity, do kterých investujeme v průměru 50 000 ročně pro každého prodejce. To k nám mnoho prodejců láká, protože konkurence v e-commerce je obrovská a investice, které by jinak musely jít do marketingových aktivit a budování značky, s námi do velké míry odpadají. I bez vlastní investice do marketingu jsou naši partneři schopni získat v průměru více než 800 objednávek za rok, což je číslo, které už se do výsledků obchodníka významně promítne,“ popsal Jakub Kováč.

Přes hranice putuje čtvrtina objednávek, MALL obchodníkům pomůže i dostupným financováním

Obchodníkům prodávajícím prostřednictvím programu MALL Partner se kromě České republiky a Slovenska velmi daří i v dalších zemích. Silným trhem je pro MALL dlouhodobě Slovinsko, kde je MALL pod značkou mimovrste jasnou jedničkou na trhu, a kontinuálně roste také Maďarsko nebo Polsko.
Prodej v zahraničí je umožněn všem partnerským e-shopům zapojeným do programu, takže cestu na tržiště často volí i ti prodejci, kteří chtějí svůj záběr rozšířit napříč regionem. Aktuálně míří přes hranice v rámci programu MALL Partner více než čtvrtina všech objednávek.
S expanzí obchodníkům pomáhá nejen zázemí silné značky, ale také ekosystém návaz­ných služeb, včetně kvalitní dopravy MALL
Delivery po Česku i na Slovensko, husté sítě výdejních míst či špičkové zákaznické péče.
Díky službě MALL Financing pak může každý obchodník na pár kliků získat až miliónovou půjčku na dokoupení skladových zásob, dodatečné marketingové aktivity nebo třeba překladové služby související s expanzí do zahraničí. Ve spolupráci se společností Mailstep navíc MALL obchodníkům nově nabízí i možnost kompletně outsourcovat logistiku, a nestarat se tak o uskladnění ani expedici zboží.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3