INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Adam Rozanek a Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz, která také vyrábí a prodává vlastní produkty pod značkou Styx, představila v minulých dnech nového investora. Nyní 40 % firmy nově drží česká investiční skupina SPM založená Slavomírem Pavlíčkem a Markem Španělem, která své investice aktivně směřuje do vytváření partnerství s ambiciózními českými podnikateli s prokázanými výsledky.

Trenýrkárna.cz představuje také další novinku, tou je nový brand Nedeto. Pod ním bude fungovat e-shop na vybraných zahraničních trzích a stejně tak pod tímto názvem najdou zákazníci novou značku spodního prádla zaměřenou na pánské trenky a boxerky, ale i dámské spodní prádlo.

„S naším rozvojem směrem do zahraničí jsme byli postaveni před otázku, pod jakým brandem zde provozovat náš e-shop. Trenýrkárna.cz je super jméno, ale pro zahraniční trhy moc použitelné není. Pro slovenský trh jsme se tedy rozhodli použít téměř totožný název Trenírkáreň.sk a pro německý, rakouský, maďarský, rumunský, slovinský a postupně další trhy využít zbrusu nový brand, Nedeto,“ řekl Ruslan Skopal, CEO a spolumajitel Trenýrkárna.cz a dodal: „Rozhodli jsme se také přijít s novou českou privátní značkou spodního prádla, která bude zaměřena jinak než české spodní prádlo Styx. Půjde oproti Styxu o jednodušší varianty spodního prádla, které budou i přesto vyrobené velmi kvalitně. I pro tento produkt využíváme brand Nedeto. Značka je v první fázi zaměřena na dámské kalhotky, pánské trenky a boxerky například i potištěné, které nejsou tak běžné.“

Česká značka Styx, kterou 100% vlastní Trenýrkárna.cz, respektive společnost a právní subjekt DaniDarx, s.r.o., se od počátku svého založení zaměřovala především na pánské trenýrky, postupně přidala boxerky. V loňském roce rozšířila sortiment trenýrek také o modely pro ženy a děti. Pro ženy připravila kolekci sportovních podprsenek a kalhotek, pro děti pak kolekci trenýrek a boxerek. Kromě rozšířené nabídky spodního prádla nově začala vyrábět také pyžama nebo župany. Poslední novinkou je posílení portfolia pro ženy o krajkové spodní prádlo a další druhy kalhotek a podprsenek. Velkou výhodou produktů Styx je, že veškerý sortiment vyrábí firma v České republice, takže má absolutní kontrolu nad kvalitou materiálů i zpracování ve všech fázích výroby. Před uvedením do prodeje je pak každý jednotlivý vyrobený kus ještě pečlivě kontrolován ručně. Všechny produkty značky Styx jsou k dostání v kamenných prodejnách Trenýrkárna.cz a na e-shopech www.styx-underwear.cz, www.trenyrkarna.cz a u dalších prodejců. Trenýrkárna.cz pak prodává dalších více než 60 značek spodního prádla.

(tz)

Na snímku (zleva) Adam Rožánek a Ruslan Skopal, zakladatelé Styx a Trenyrkarna.cz

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3