INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

T.classic vanilka svetla 1 11 mramor svetly 6 20 foto zdroj TracheaSháníte recept na vizuálně útulnou kuchyni, ve které se bude péct a vařit jedna radost? Stačí jen „smíchat“ novinkové světlé dekory fóliovaných dvířek – mramor a vanilku!

„Nádech žlutého odstínu světlé vanilky je v pravém slova smyslu tradiční a v kuchyni má určitě své místo. Co však činí tento novinkový dekor fóliovaných dvířek T.classic netradičním, je na dotek příjemná krupičková povrchová struktura, která při odrazu a lomu světla působí perleťovým dojmem,“ řekl Martin Dusík, obchodní ředitel společnosti Trachea, největšího českého výrobce nábytkových dvířek a panelů, a pokračoval: „Ještě více oživení do kuchyně pak vnese další z novinek v naší řadě T.classic – světlý mramor. Jeho šedobéžový dekor protkaný typickými bílými žilkami je natolik realistický, že si na něj musíte sáhnout, abyste poznali, že nejde o kámen.“ Oba dekory lze z podstaty fóliovaných dvířek, jejichž základem je pevná MDF deska, v kuchyni namíchat nejen v moderních rovných liniích, ale i mnoha různých tvarech frézování. Společnost Trachea je největším českým výrobcem komponentů – dvířek pro nábytkářský průmysl, který se na trhu pohybuje již od roku 1996. Významná část její činnosti se soustředí na produkci nábytkových dvířek pro celý interiér, včetně komerčních prostorů, více méně zaměřenou na dvířka kuchyňská. Za dobu své existence se společnost vypracovala do špičky výrobců v tomto oboru, nezastupitelný podíl na tom má vysoce moderní výrobní technologie, obsáhlost produktových řad. Trachea spolupracuje s více než sty maloodběrateli i prestižními velkoodběrateli, významné partnerství ji pojí s dodavateli špičkových materiálů pro výrobu nábytkových komponent.

(tz)

Slovo ke dni

  • Cestování opět v kurzu

    Blíží se dovolené a s tím i poptávka po tuzemských i zahraničních zájezdech stoupá. Po několika krizových letech, které ovlivnila zejména pandemie Covidu-19, lidé opět mají chuť cestovat a poznávat cizí kraje. Zvýšený zájem potvrzují cestovní kanceláře, mnohé z nich už hlásí vyprodáno. Ani zvýšené životní náklady nezabránily většině Čechů, aby na dovolené šetřili. Dokonce největší CK Čedok si pochvaluje, že loňský rok byl pro ni nejúspěšnější v novodobé historii. A tento trend nyní pokračuje. Vypadá to, že lidé budou raději šetřit na energiích a potravinách, ale letní měsíce si chtějí užít. Pokládám to za dobrou zprávu. Optimizmus našim spotřebitelům tedy rozhodně nechybí a věří, že zas bude líp.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3