INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

IMG 0747Kdekoli a kdykoli, tak mohou nakoupit vozidlo značky Fiat, Citroën nebo Jeep, ale i objednat s ním související služby, zákazníci pražské společnosti AUTOCENTRUM Dojáček, spol. s r.o. Dvě kamenné prodejny v Praze ve Vršovicích a Hloubětíně sice stále tvoří klasickou obchodní základnu, nicméně business se dnes dělá stále víc na internetových stránkách www.dojacek.cz

Když se u nás řekne Fiat, spojí si ho lidé nejčastěji právě s největším prodejcem, s Karlem Dojáčkem. Tuto italskou značku nabízí dealer už čtvrt století. „Jsme jedničkou na trhu,“ uvedl ředitel společnosti Karel Huleš. „Také u značek Citroën a Jeep patříme k největším prodejcům v ČR,“ dodal.

AUTOCENTRUM Dojáček však nespoléhá jen na dlouhou tradici a věrné zákazníky. Musí kráčet s duchem doby a nabízet to, co je dnes v automobilovém světě nejžádanější a nejlepší. U značky Fiat je to především kompletní modelová řada vybavená alternativním pohonem na zemní plyn CNG. Vozy Citroën jsou v nabídce nejen s benzinovým a naftovým motorem, ale také v kombinaci s elektropohonem.

„Prodeje těchto vozidel každým rokem stoupají. V současnosti už má elektrický nebo plynový pohon každý desátý, u nás objednaný automobil,“ řekl Karel Huleš. „Do budoucna proto uvažujeme i o nabídce elektromobilů,“ doplnil.

Objednávky už přicházejí nejčastěji přes webové stránky dealera a sociální sítě. Zájemce si v pohodlí domova nakonfiguruje přesně takový vůz, jaký odpovídá jeho představám, a prodejce pak zadá požadavky do výroby. Tak nakupují především mladší ročníky.

Firma je však pověstná i nadstandardní péčí o seniory a osoby s hendikepem. Pro ně zajišťuje také individuální přestavbu automobilu, například speciální ovládání řadicí páky, ovládání vozidla tlačítky pod volantem, a podobně.

„Můžeme klientovi ušít auto doslova na míru. Zároveň za invalidní občany zařizujeme zdarma veškerou administrativu s přihlášením a financováním na úřadech, tedy i odpočet DPH a státní příspěvek,“ vysvětlil Karel Huleš.

Řidiči dříve narození berou automobilizmus trochu jinak než mladí lidé. Pamatují si, že na vlastní dopravní prostředek museli léta šetřit, podle toho se k němu i chovají. A Fiat byl mimořádný, jednou z mála západních značek, které se do republiky za socializmu dovážely.

„Starší lidé mají k fiatům bližší vztah. Víme, že pro ně hraje velký význam i cena, proto jim dokážeme poskytnout výhodnou nabídku,“ konstatoval Karel Huleš. „Rádi je k nám zveme na různé akce pro věrné zákazníky. A lidé Dny otevřených dveří, předvádění novinek, jarní a podzimní servisní prohlídky ve velkém navštěvují,“ komentoval jejich zájem.

AUTOCENTRUM Dojáček prostě stojí pevně na dvou nohách – jednu tvoří tradice, druhou představují moderní technologie, jimž jsou dnešní vozidla doslova nabita. A protože automobil nejlépe slouží těm, kteří si s ním dobře rozumí, bývá součástí služeb i výuka. Naučit se ovládat složité navigační a komunikační systémy na palubě, bohatou výbavu sloužící k bezpečné a pohodlné jízdě, to lze snadněji, když přispěje radou a asistencí sám prodávající.

Auta, technologie i služby, se mění, vysoká kvalita a pozorný přístup k zákazníkovi ve společnosti AUTOCENTRUM Dojáček zůstávají jeho poznávacím znakem. Ať už s nimi komunikujete přes Facebook, Instagram, nebo jste se přišli podívat do showroomu mezi vystavená vozidla, vždy je o vás postaráno s veškerou péčí a snahou, abyste odcházeli plně spokojeni.

Pavel Kačer

 

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE