INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Po úspěchu Poštovní půjčky a účtu představuje nyní Poštovní spořitelna nově i Poštovní fondy, které klientům nabízejí zajímavou alternativu, jak zhodnotit své úspory. Od ledna si mohou návštěvníci Finančních center a vybraných přepážek České pošty zvolit rovnou ze dvou fondů.

„Jsme rádi, že můžeme široké veřejnosti od ledna nabídnout Poštovní fondy, které plně odráží to, co chceme našim klientům poskytovat. Hledáme pro ně jednoduché a srozumitelné cesty, jak mohou získat atraktivní investiční řešení, díky kterému zhodnotí své úspory. A tím řešením jsou právě Poštovní fondy. S jejich pomocí mají klienti možnost získat zajímavější zhodnocení svých peněz, než je tomu dnes u běžného či spořicího účtu,“ konstatoval Přemysl Hanzelka, ředitel Poštovní spořitelny, a dodal, že oba fondy byly pečlivě vybrány investičními experty z mateřské skupiny ČSOB tak, aby vyhověly potřebám jak prvoinvestora, tak i investora zkušenějšího, ale konzervativnějšího, který rád hledá vyváženou kombinaci jistoty a zisku.

Aktuálně mohou v rámci nabídky Poštovních fondů, která bude dostupná na vybraných poštách i na Finančních centrech, klienti volit mezi dvěma fondy, které jsou zároveň součástí běžné nabídky ČSOB – ČSOB Expertiza vyvážená a ČSOB Bohatství. Pro všechny zájemce je na Finančních centrech připravena také rozšířená nabídka fondů. ČSOB Expertiza vyvážená je vhodná zejména pro ty, kdo s investicemi začínají – prvoinvestory. Fond zohledňuje především vyšší citlivost nezkušených investorů na ztráty. ČSOB Expertiza vyvážená je proto sestavena tak, aby tyto ztráty eliminovala a v případě tržního růstu uměla naplno využít jeho poten-ciál. Fond stojí na pozitivní zkušenosti expertů na investice ze skupiny ČSOB – z dlouhodobého hlediska se bude fond chovat jako úspěšný a letitý fond ČSOB Vyvážený, který je nejprodávanějším fondem ve skupině ČSOB. Výhodou tohoto fondu je, že chytře kombinuje tři základní investiční strategie, a klient je tak připraven na jakoukoliv událost, která může na trzích nastat.

ČSOB Bohatství je tradiční fond s více než patnáctiletou historií. Fond sází na investici do světově nejhodnotnějších značek, společností zvučných jmen, které mají v dlouhodobém horizontu dobrou perspektivu a jejich vliv i tržby neustále rostou. Fond je aktivně řízen a složení portfolia se přizpůsobuje dění na finančních trzích.
Začít investovat je možné s 500 korunami měsíčně nebo jednorázovým vkladem ve výši minimálně 5000 korun. Pokud se z nějakého důvodu klient rozhodne, má přitom prostředky k dispozici do několika dnů a v případě potřeby může celou investici zdarma vybrat.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3