INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

IMG 3392Ing. Vladimíra Ondráková se svým týmemPro obce, města, městyse, kraje, příspěvkové organizace, obchodní společnosti ve vlastnictví územně samosprávního celku a pro mnoho jiných subjektů připravila od března Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., atraktivní pojištění. Jde o produkt, který pokrývá všechna pojistná nebezpečí spjatá s majetkem a odpovědností samosprávných celků na jedné pojistné smlouvě.

Je určen především pro obce, města, městyse, městské obvody a kraje, ale lze jím pojistit i příspěvkové organizace, obecně prospěšné společnosti, školská zařízení nebo například mikroregiony.

Předmětem pojištění jsou budovy, movité věci, inženýrské a speciální stavby, odpovědnost za škody a řada dalších předmětů dle individuální poptávky klienta. Výhody tohoto pojištění jsou především v širokém rozsahu pojistných nebezpečí, pojištění v nových cenách a volitelné spoluúčasti. Produkt rovněž disponuje širokou nabídkou pojištění odpovědnosti za škody. Právem lze tvrdit, že jde o pojištění s nejširším rozsahem krytí za výhodnou cenu, s možností flexibilní úhrady pojistného (ročně, pololetně, čtvrtletně), bez področních přirážek. Předmětem pojištění mohou být např. i peníze, cennosti, výstavní modely, inženýrské a speciální stavby, parkovací automaty, svislé dopravní značení, sochy, elektronická rizika, přeprava movitých věcí a zásob a mnoho dalších.

Na podporu prodeje zavádí HVP, a.s., časově omezenou slevu 10 % při uzavření pojistné smlouvy do konce roku 2018. Tento produkt plně navazuje na filozofii komplexního krytí pojistných potřeb klientů, jako je tomu např. u produktu FORTEL, který je určen pro drobné živnostníky a podnikatele.

V posledních letech se Hasičské vzájemné pojišťovně velmi dobře daří plnit obchodní plán a předpis pojistného. Toho dosahuje i proto, že je úspěšná při výběrových řízeních na pojištění velkých celků, i pojištění větších měst. „Jsme rádi, že se nám daří,“ sdělila předsedkyně představenstva Ing. Vladimíra Ondráková. „Důkazem toho jsou naše výsledky z řady jednání s klienty nebo třeba i to, že jsme pojistili již dva kraje. Možná je to i zrcadlo toho, že naši profesi chápeme v mnoha souvislostech, protože víme, že chceme klientům co nejlépe sloužit, pomáhat řešit jejich problémy, a zejména jim předcházet. Do naší práce dává celý náš tým, od vedení až po makléře, kus vlastního srdce.“

Hasičská vzájemná pojišťovna oslavila vloni 25. výročí své novodobé pojišťovací činnosti, což je důkazem toho, že i myšlenka z počátku minulého století může přežít, přizpůsobit se a prosperovat v otevřeném a dynamickém prostředí, jakým je současný tuzemský pojišťovací trh. I v následujících letech si pojišťovna chce udržet svůj osvědčený standard a bude stále rozšiřovat své služby ve prospěch spokojených klientů.

(rix)

Slovo ke dni

  • Peníze nejsou všechno

    Za kvalitu jsme obvykle ochotni si připlatit. Ale ne vždy platí, že co je levné, nestojí za nic – a naopak. Odborný časopis CZ TEST si vzal loni na mušku snídaňové cerálie, které si oblíbili zejména děti a mladí lidé. Porota prozkoumala jedenáct vzorků, ochutnala a stanovila pořadí od nejlepšího po nejhorší. A světe div se, zvítězil „otloukánek“! Nejlepší známku za senzorické hodnocení 1,7 dostal výrobek s názvem Clever – Obilné klíčky s kakaem a s přídavkem vitamínů a minerálních látek. Hodnotitelům připadal na první pohled atraktivní vzhled a pochvalovali si chuť a příjemnost textury. A to prosím vítěz bojoval se soupeři, z nichž někteří byli až čtyřnásobně dražší. Co z toho plyne? Cena nebývá nejdůležitějším kriteriem. Vyzkoušejte sami, co se vám líbí a nejvíc chutná! Jen na vás záleží, zda budete s nakoupeným zbožím spokojeni či...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Pro lepší budoucnost České republiky: připravena je inovační strategie na období 2019–2030 19. únor 2019

Ekonomika České republiky a v rámci toho šance na jistoty života od vzdělanostní úrovně až po příležitost k důstojnému stáří by se měla rozvíjet strmějším tempem, pokud se máme dostat mezi několik nejvyspělejších zemí starého kontinentu. Hledají se cesty, jak umocnit potenciál lidského kapitálu, jak s ním hospodařit, aby se zúročily například možnosti podnikání, vědy, výzkumu, jak vnímat a podpořit inovační aktivity napříč obory, a tak, aby technologické ambice, které historie nazve další revolucí, pozvedly v konečném důsledku životní úroveň lidí zase o stupeň výše. Na vládní úrovni je připravena nová strategie.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300

INZERCE