INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Jirîiü BrychJiří Brych, manažer EdenredStále více malých firem pořizuje podle údajů společnosti Edenred pro své pracovníky stravenky. Jen za poslední tři roky se počet menších firem do padesáti zaměstnanců, které zavedly stravenky pro své pracovníky, zvýšil o plnou čtvrtinu. Vyplývá to z průzkumu, který pro Edenred provedla společnost PPM Factum.

Již několikátým rokem silně roste u menších firem zájem o zaměstnanecké stravování formou stravenek, v posledních měsících pak firmy stále častěji poptávají i bezkontaktní stravenkovou kartu Ticket Restaurant Card. Ukazuje se, že i malé firmy si uvědomují přednosti digitálního řešení. O komentář jsme požádali Jiřího Brycha, manažera Ticket Restaurant Card ze společnosti Edenred:

Proč především v poslední době malé firmy stravenky pořizují svým zaměstnancům?

Důvodů je více. Tím hlavním je situace na pracovním trhu. Malé podniky nabízejí stravenky zaměstnancům proto, aby byli konkurenceschopné s většími firmami a institucemi, které mají propracovanou politiku firemních benefitů. I malí zaměstnavatelé si navíc začínají uvědomovat, že zajištění kvalitního stravování v průběhu pracovního dne má také vliv na pracovní výkony a spokojenost jejich zaměstnanců.

Jak je tomu u dalších benefitů, i zde roste zájem malých firem?

Zatímco u stravenek můžeme hovořit o silné dynamice zhruba v posledních dvou letech, u dalších zaměstnaneckých benefitů, jako jsou příspěvky na sportování zaměstnanců či na kulturu, se zájem výrazněji začal zvyšovat až v posledních měsících. Konkurence na pracovním trhu totiž stále zesiluje a malé firmy si čím dál tím více uvědomují, že jejich hlavní prioritou je udržet si stávající zaměstnance a zvyšovat jejich motivaci. Původní obava, že zavedení benefitů je pro ně zbytečně administrativně náročné, postupem času odpadá. Edenred totiž přináší malým firmám maximálně jednoduché koncepty, na jejichž základě benefity zaměstnancům mohou dopřát. Firmám, které zavedou naše elektronické řešení v podobě platební stravenkové karty Ticket Restaurant či Edenred Benefits pro volnočasové benefity, tak díky online objednávání a dobíjení karet odpadá jakákoli administrativa s rozdělováním poukázek. Veškeré transakce probíhají na stabilní a kvalitní platformě, kterou pro stravenkovou i volnočasovou kartu zajišťuje společnost Mastercard.

Lze odhadnout další vývoj v digitalizaci benefitů?

Digitalizace v oblasti benefitů je nesmírně dynamická a jsem rád, že Edenred je na tomto poli celosvětovým i českým lídrem. Platební karty Ticket Restaurant a Edenred Benefits se staly již naprostou samozřejmostí. Vyvíjí a vylepšují se ale stále nové služby – například speciální aplikace do mobilních telefonů. Ty poskytují aktuální informace o stavu benefitního účtu, prostřednictvím zasílaných zpráv ukazují jednotlivé transakce, nabízí vám vyhledávání provozoven, kde můžete benefity uplatňovat, a mnoho dalšího.

Celkovým trendem pak je, že se z formy benefitu – například papíru, plynule přechází do konceptu služby, kdy je v podstatě jedno, jaký nosič je využíván. S tím, jak se technologie vyvíjejí, se budou vyvíjet i benefity. V našem případě stále více pozorujeme propojení s bankovním světem, kdy se návyky uživatelů z běžného placení přesouvají do oblasti benefitů. Již za několik týdnů tak budou moci noví, ale i stávající držitelé našich platebních stravenkových i benefitních karet platit za svoje obědy nebo volnočasové aktivity pouhým přiložením mobilního telefonu prostřednictvím aplikace Google Pay – právě po vzoru moderních bankovních služeb.

ptal se Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • D1 jako největší parkoviště

    Silničáři se vždy stávají terčem vtipů, když v zimě zasněží a oni na změnu počasí nejsou připraveni. Jenže v letošním roce se situace na naší nejfrekventovanější silnici ještě zkomplikovala opravami. Italské konsorcium firem nestihlo svůj úsek mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem dokončit včas a přispělo tak k tomu, že řidiči zde strávili v koloně až 14 hodin. Dúvody, proč se to neopravilo v termínu, byly jistě „objektivní“. Není však bez zajímavosti, že na ostatních opravovaných místech D1 se práce zastavily podle plánu. Italové sice žádají další čas k dokončení oprav až do 3. ledna příštího roku, ministrovi dopravy Danielu Ťokovi ale už došla trpělivost a pohrozil vypovězením smlouvy, nebude-li okamžitě zjednána náprava. Proč se vládní úředník probudil až nyní? Protože se na neprůjezdnou dálnici naštvali nejen obyčejní motoristé, ale...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE