INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

flexiauto 1Energetická skupina innogy v ČR společně se skupinou Auto Palace Group zahájila pilotní fázi projektu Flexiauto na pronájem a sdílení elektromobilů firmám pro potřeby jejich zaměstnanců. Ti si auto mohou v mobilní aplikaci objednat pro nejrůznější účely od cesty pro svačinu či na jednání až po víkendové výlety s rodinou.

Klientům bude po podpisu smlouvy poskytnut elektromobil, nabíječka a vybavení pro sdílení. Příštích šest měsíců a vzorek patnácti aut v patnácti firmách rozhodnou o dalších investicích. Prvním klientem služby Flexiauto je velkoobchodní řetězec Makro. „Aby se elektroauto vyplatilo, musí jezdit. Proto našim partnerům nabízíme elektromobil s kompletním vybavením, které umožní využití pro služební i soukromé jízdy, dvacet čtyři hodin denně. Jde o výraznou zaměstnaneckou výhodu určenou zejména pro mladou generaci zaměstnanců, kteří neradi čekají a vše řeší online. Navíc s elektromobilem mohou parkovat v modrých zónách zdarma,“ uvedl Pavel Špaček, produktový manažer ze společnosti innogy Energie.

Elektromobil je k dispozici nepřetržitě 24 hodin, sedm dní v týdnu a Auto Palace Group zajišťuje jeho údržbu, servis a čištění. Aktuálně je v nabídce model Volkswagen e-up! v černé barvě, na přání klienta mohou být poskytnuty rovněž modely Renault Zoe nebo BMW i3. Nabíječku instaluje innogy přímo v objektu firmy.

„Službu carsharingu vidíme jako příležitost inovovat náš současný business autopůjčovny a vstoupit na trh elektromobility. Oproti standardní půjčovně nebo carsharingu z ulice nabízíme prémiovou službu. Pronájemce se o nic nestará, vše přebíráme my, ať už jde o údržbu, nebo nabíjení. Pilotní projekt je určený pro firmy z Prahy,“ sdělil Ondřej Prejzek, Business Development and Innovation Director z mezinárodní skupiny AutoBinck, pod kterou v České republice patří prodejny pod značkou Auto Palace.

Dvouměsíční zkušební provoz přímo v innogy ukázal, že v porovnání s vozem poskytnutým zaměstnancům na operativní leasing najezdí Flexiauto třikrát více kilometrů. Navíc odpadají náklady na údržbu. Provozní náklady jsou přibližně na dvou třetinách a parkování je výrazně levnější, neboť například v modrých zónách může Flexiauto stát zdarma. Jeho vytíženost překročila 70 % a rezervace má až do konce prázdnin.

(tz)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE