INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

flexiauto 1Energetická skupina innogy v ČR společně se skupinou Auto Palace Group zahájila pilotní fázi projektu Flexiauto na pronájem a sdílení elektromobilů firmám pro potřeby jejich zaměstnanců. Ti si auto mohou v mobilní aplikaci objednat pro nejrůznější účely od cesty pro svačinu či na jednání až po víkendové výlety s rodinou.

Klientům bude po podpisu smlouvy poskytnut elektromobil, nabíječka a vybavení pro sdílení. Příštích šest měsíců a vzorek patnácti aut v patnácti firmách rozhodnou o dalších investicích. Prvním klientem služby Flexiauto je velkoobchodní řetězec Makro. „Aby se elektroauto vyplatilo, musí jezdit. Proto našim partnerům nabízíme elektromobil s kompletním vybavením, které umožní využití pro služební i soukromé jízdy, dvacet čtyři hodin denně. Jde o výraznou zaměstnaneckou výhodu určenou zejména pro mladou generaci zaměstnanců, kteří neradi čekají a vše řeší online. Navíc s elektromobilem mohou parkovat v modrých zónách zdarma,“ uvedl Pavel Špaček, produktový manažer ze společnosti innogy Energie.

Elektromobil je k dispozici nepřetržitě 24 hodin, sedm dní v týdnu a Auto Palace Group zajišťuje jeho údržbu, servis a čištění. Aktuálně je v nabídce model Volkswagen e-up! v černé barvě, na přání klienta mohou být poskytnuty rovněž modely Renault Zoe nebo BMW i3. Nabíječku instaluje innogy přímo v objektu firmy.

„Službu carsharingu vidíme jako příležitost inovovat náš současný business autopůjčovny a vstoupit na trh elektromobility. Oproti standardní půjčovně nebo carsharingu z ulice nabízíme prémiovou službu. Pronájemce se o nic nestará, vše přebíráme my, ať už jde o údržbu, nebo nabíjení. Pilotní projekt je určený pro firmy z Prahy,“ sdělil Ondřej Prejzek, Business Development and Innovation Director z mezinárodní skupiny AutoBinck, pod kterou v České republice patří prodejny pod značkou Auto Palace.

Dvouměsíční zkušební provoz přímo v innogy ukázal, že v porovnání s vozem poskytnutým zaměstnancům na operativní leasing najezdí Flexiauto třikrát více kilometrů. Navíc odpadají náklady na údržbu. Provozní náklady jsou přibližně na dvou třetinách a parkování je výrazně levnější, neboť například v modrých zónách může Flexiauto stát zdarma. Jeho vytíženost překročila 70 % a rezervace má až do konce prázdnin.

(tz)

Slovo ke dni

  • Budeme moci zase stavět?

    Stavební právo v České republice je na straně těch, kteří nechtějí stavět. Komu může potenciálně vadit budoucí objekt, dokáže jakoukoli novou realizaci zpomalit, či dokonce úplně zastavit. Zejména infrastrukturní stavby mají tu smůlu, že vždy se střetávají se zájmy ohrožených druhů zvířat a rostlin, a jejich obhájci mají v podstatě u soudu právo veta. Proto můžeme považovat za malý zázrak, že i u nás přibývají další kilometry silnic, budovy a různé technologické objekty. Sice velmi pomalu, v méně než nutném rozsahu, ale přece. Situace by se však mohla zlepšit. Novela stavebního zákona, kterou připravuje MMR ČR, má po legislativní stránce přípravu staveb zjednodušit. Věřme, že pak zájmy lidí budou mít stejnou váhu jako právo syslů nebo konvalinek vegetovat kdekoli. A že rozumný kompromis se bude hledat snáz než dosud.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE