INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

070 2Pro značku Hyundai je zákaznická spokojenost prvořadá a zákazníci mají nyní možnost zdarma využít rozšířených služeb prodejního servisu. Ještě vyšší míru pohodlí a dostupnost služeb společnosti Hyundai nyní značka poskytne díky prodloužené otevírací době a unikátní službě Zavolejte si svého prodejce, a to u vybraných prodejních partnerů.

Tato služba znamená pro zákazníky nejvyšší míru komfortu a pohodlí a nabízí jim možnost setkat se s prodejcem značky Hyundai bez nutnosti opustit pohodlí svého domova či kanceláře. Více podrobností o nové službě naleznete na www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/zavolejte-sveho-prodejce. 

„Naším hlavním dlouhodobým cílem je zákaznická spokojenost ve spojení s nejvyšší možnou kvalitou a efektivitou. Proto jsme se rozhodli pohodlí našich klientů ještě zvýšit. Jedním telefonátem si nyní zákazník domluví návštěvu obchodního partnera a vše potřebné zařídí v klidu a pohodlí vlastního domova bez nutnosti návštěvy pobočky,“ vysvětlil Jan Pohorský, specialista komunikace společnosti Hyundai Motor Czech.
V rámci neustálého zkvalitňování služeb zároveň společnost Hyundai prodloužila počínaje 14. červnem otevírací dobu vybraných obchodních partnerů, a to až do 22:00 hodin. Nová služba, která zlepšuje dostupnost prodejních míst po celé zemi, se týká celkem deseti dealerství, informace o nich naleznete na www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/prodlouzena-oteviraci-doba.

(tz)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE