INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

JV 1834 intranetIng. Pavel KáčerV dnešní době rezonují v energetice pojmy jako obnovitelné zdroje, elektromobilita, chytrá energetická řešení. Jak si v tomto světle stojí zemní plyn jako tradiční zdroj energie? Na to jsme se zeptali Ing. Pavla Káčera, jednatele společnosti GridServices, s.r.o., která má v innogy na starosti provoz plynárenských sítí a bezpečné a spolehlivé dodávky zemního plynu.

Neztrácí obor zemního plynu na atraktivitě?

Představa plynařiny jako „černého řemesla“ je dnes dávno přežitý mýtus. Fenomén digitalizace se promítá do všech našich činností a být plynařem v současnosti znamená využívat při práci nejnovější technická a technologická zařízení, stejně jako nejmodernější online komunikační nástroje. Díky inovacím v plynárenství mají naši zaměstnanci možnost pracovat na zcela unikátních projektech. To je také hlavní důvod, proč k nám přicházejí noví absolventi středních a vysokých škol i zkušení odborníci z trhu práce.

Udrží si tedy zemní plyn svoje významné postavení?

Skutečnost, že se obor plynárenství drží tak dlouho na výsluní energetiky, souvisí právě s vysokou odborností lidí, která se vyvíjí stejně dynamicky jako celé odvětví. Plyn nám jako zdroj energie spolehlivě slouží už více než
170 let. A přestože postupně dochází k významným změnám ve struktuře zdrojů energie, bude hrát zemní plyn vždy svoji nezastupitelnou roli jako spolehlivý, bezpečný a ekologický zdroj udržitelné energie.

Co můžete zájemcům o práci nabídnout?

Svým zaměstnancům poskytneme ekonomické a technické zázemí silné nadnárodní společnosti, moderní technologie a pracovní podmínky na nejlepší evropské úrovni. Perspektivu zajímavé a dobře ohodnocené práce a trvalý rozvoj, který jim zaručí, že budou vždy v kontraktu s naprostými špičkami v oboru. A k tomu štědrou nabídku benefitů, která jim zpříjemní život a umožní rozvíjet jejich osobní zájmy ve volném čase. Ještě musím zdůraznit vysokou míru bezpečnosti práce, která je alfou i omegou celého našeho podnikání.

Daří se vám oslovit mladou generaci?

To je velmi aktuální otázka, protože v současné době procházíme v innogy postupnou generační výměnou. Je to však také příležitost pro příchod nových mladých lidí, kteří mohou od zkušených plynařů převzít jejich know-how a současně do naší společnosti přinést novou energii a elán posouvat obor plynárenství zase o kus dál. Nové lidi hledáme již na odborných učilištích a středních školách. Kromě měsíčního stipendia až do výše 4500 korun jsme šikovným žákům připraveni poskytnout odpovídající praxi již během studia tak, aby po jeho skončení mohli rovnou nastoupit do zaměstnání. Absolventům ne-plynárenských oborů nabízíme plně hrazené rozšíření studia ukončené odbornou zkouškou, která jim zvýší kvalifikaci a rovněž umožní jejich uplatnění v innogy.

Vaše nová kampaň říká, že nehledáte zaměstnance. Koho tedy hledáte?

Především profesionály s nadhledem a srdcaře, protože podle mě stále platí, že naše firma a její úspěchy v budoucnu stojí vždy na lidech se srdcem plynaře.

(red)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE