INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

balíkSpolečnost Sazka spustila na více než 750 terminálech službu DPD Pickup. Každoroční dvouciferný růst online nákupů a zvyšující se obliba přebírání zboží na výdejnách jsou hlavní důvody, proč Sazka ve spolupráci s přepravcem DPD CZ zavedla možnost vyzvedávat si balíky přímo na vybraných prodejních místech.

„V našich průzkumech dlouhodobě rostla poptávka po výdeji i podání balíků na našich obchodních místech. Spolu s DPD klademe důraz na jednoduchost služby pro zákazníky, proto k vyzvednutí balíčku stačí nadiktovat PIN, který zákazník obdrží v SMS. Další výhodou je dlouhá otevírací doba mnoha našich míst, a to i o víkendech,“ řekl Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb společnosti Sazka.

„Na sezonu se připravujeme vždy několik měsíců dopředu. S ohledem na každoroční nárůst počtu balíčků a obecně nedostatek pracovních sil v našem oboru jsme se rozhodli udělat toto zásadní opatření, které, jak věříme, povede k maximální spokojenosti našich zákazníků. Jsme velmi rádi, že se nám podařilo najít zavedeného a spolehlivého partnera, jakým je právě Sazka,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ. Službu DPD Pickup na obchodní místo Sazky si může zákazník zvolit při objednávce ve vybraných e-shopech. Na prodejnu se ale může balíček dostat i v případě, že příjemce není doma, a po domluvě mu kurýr zásilku nechá ve vybrané prodejně Sazky. Po uložení balíku dostane zákazník SMS s adresou prodejny, otevírací dobou a instrukcemi k vyzvednutí. „Novinka je dalším doplněním širokého portfolia zboží a služeb, které společnost Sazka nabízí. Zákazníci si mohou nejen vyzvednout balík, ale i koupit předplacenku od SAZKAmobilu, zaplatit vyúčtování za energie nebo udělat radost sobě či svým blízkým stíracím losem,“ doplnil Jan Schmiedhammer.

(tz)
www.sazkabaliky.cz 

Slovo ke dni

  • Klid nad zlato

    Priority lidí procházejí velkými proměnami. Cení se to, co je vzácné a navýsost potřebné. A tím se stalo nyní ticho a samota. Někdo je marně hledá, jiný z nich udělal business. Soutěže EY Podnikatel roku, která se konala v Monaku, se zúčastnil i finský podnikatel Samu Hällfors. Vymyslel a vyrábí zvukotěsné buňky, do nichž se zaměstnanci mohou skrýt, když jim kolegové lezou na nervy nebo když si potřebují zavolat. Finsko přitom patří k málo zalidněným zemím a řeklo by se, že tam každý může najít samotu a utéct od hluku. V čínských, amerických nebo evropských metropolích bude situace mnohem dramatičtější a poptávka po budkách podstatně vyšší. Zkrátka to, čeho byl dříve nadbytek, se mění v nedostatkové zboží. I voda, vzduch a mezilidské vztahy. Zůstává otázka, zda i ty půjdou koupit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Získávání technického know-how z patentových databází 27. květen 2019

Databáze průmyslověprávních informací jsou velice užitečným zdrojem znalostí. Jejich prostřednictvím lze získat údaje, které jen s obtížemi naleznete jinde. V některých případech dokonce platí, že tyto informace z jiných zdrojů vůbec získat nelze. Na následujících řádcích se o těchto poněkud nedoceněných pomocnících dozvíte více.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE