INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

produktove fotoPrávě vyšla kniha, která nemá na českém knižním trhu obdoby. Je souborem rozhovorů těch, kteří se rozhodli jít neprošlapanou cestou a věnovat se vlastnímu projektu. K jejich snu jim pomohli lidé, kteří jim na realizaci půjčili peníze na Zonky.cz.

Kniha je rádcem, jak začít podnikat v Česku. Je souborem 24 příběhů podnikatelů, kteří hovoří o svých začátcích v podnikání. Mezi zařazené projekty patří například Medvědárium, Bezobalová prodejna, hudební škola nebo tatérský salon. Projekty mají společného jmenovatele. Všechny vznikly díky lidem-investorům na Zonky, kteří na ně půjčili peníze.

„Naší misí je kultivovat finanční trh, a přimět tak i banky, aby zlepšovaly své standardy. Dokazujeme, že půjčovat peníze jde díky technologiím levněji a díky lidskému přístupu férově. Projekty, které jsou uvedené v knize, jsou hrdým důkazem, že to děláme správně,“ říká ředitel Zonky Pavel Novák.

V knize dostali prostor lidé, kteří rozjeli své podnikání a chtějí k tomu inspirovat druhé. „Vidíme, že neustále roste počet zájemců, kteří si chtějí půjčit peníze na svůj projekt. Je to dáno větší chutí Čechů se osamostatnit a také neschopností bank je financovat. Lidé, kteří na Zonky investují, však těmto aktivitám rádi půjčují peníze,“ řekl Jakub Strýček, marketingový ředitel Zonky a tvůrce knihy. Investoři na Zonky doposud půjčili téměř pět miliard korun více než 25 000 lidem. Z toho přibližně každá desátá půjčka byla na start nového projektu.

„Zafinancovaným projektům fandíme a dále je podporujeme. Právě knihou pomáháme k jejich zviditelnění. Do spolupráce s námi je zapojeno přes 50 provozoven po celé ČR a počet stále narůstá, proto nevylučujeme, že bude mít kniha pokračování,“ dodal Jakub Strýček
Knihu vytvořil interní tým Zonky za dva měsíce. Vyšla v počátečním nákladu 2000 kusů a v plánu je další dotisk. Hlavním distribučním místem je Luxor, dále Kanzelsberger, Kosmas, Dobrovský, Knihcentrum a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Neomezené volno pro zaměstnance

    Direct pojišťovna přišla se zajímavým benefitem, který nabízí lidem ve firmě neomezené volno. Novinka funguje jednoduše: Pokud má zaměstnanec potřebu zůstat doma, nepřijde do práce. Po roce testování se ukázalo, že systém funguje velmi dobře. Navíc nad rámec dovolené se spotřebovalo 441 hodin, možnost využila třetina zaměstnanců. Většinou si volno vzaly ženy o vánočních svátcích nebo muži při stěhování a dalších mimořádných situacích. Potvrdilo se několik věcí. Pracovníci nemají zájem benefit zneužívat, naopak si váží důvěry, kterou jim pojišťovna dává. Jsem přesvědčený, že neomezené volno upevňuje vztahy uvnitř firmy a v důsledcích vede k větší spokojenosti zaměstnanců i k vyšší prosperitě. Podle mého soudu se rozšíří do dalších podniků, avšak nikdy zřejmě nebude rozšířen všude. Nedovedu si například představit, že by do zaměstnání...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE