INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

V České republice roste zájem o inovace od Konica Minolta. Produkty z oblasti rozšířené reality, internetu věcí nebo umělé inteligence lákají čím dál více firem, které hledají způsoby, jak zvýšit efektivitu provozu. Právě jim jsou určené služby oddělení Inovace Konica Minolta se sídlem v Brně. Komplexní přístup v zavádění inovací nabízí jak velkým zákazníkům a poradenským společnostem, tak zájemcům ze segmentu SMB.

„V mnoha firmách dnes působí takzvaní inovační manažeři. Ti mají z podstaty své profese zájem o aktuální informace z oblasti inteligentních řešení. A právě tento servis jim chceme prostřednictvím nového oddělení poskytnout. Potenciálním zákazníkům chceme ukázat naše technologie buď ve svém inovačním centru, nebo přímo v jejich prostředí a s konkrétním dopadem na jejich činnost,“ řekl Jiří Boháč, manažer inovací Konica Minolta Business Solutions Czech (KMBCZ), a dodal: „Chceme být partnerem první volby pro všechny, kteří mají zájem o model ,innovation as a service‘. Ten zahrnuje kombinaci služeb pokrývajících celý proces zavádění inovací i jejich následného provozu. Zákazníkům přitom nabízíme možnost úzké spolupráce při vývoji finálních řešení na míru.“

Oddělení Inovací aktuálně představuje projekt chytrých brýlí, inteligentních kamer nebo služby spojené s „kanceláří budoucnosti“, jako jsou elektronické podpisy, digitalizační služby či práce s daty prostřednictvím Office 365. „Naším cílem je najít uplatnění pro všechna tato řešení nejen mezi zákazníky, ale také uvnitř naší společnosti. Chtěl bych, abychom primárně sami vždy používali to, co nabízíme,“ uvedl J. Boháč.

Chytré technologie prezentuje Konica Minolta v rámci tzv. Inovačních dnů. Jde o koncept setkání odborníků Konica Minolta se zástupci firem v brněnském inovačním centru (BIC) a přilehlých prostorech Konica Minolta Laboratory Europe (KMLE), nebo individuálně přímo v prostorách potenciálních zákazníků. Touto formou chce oddělení Inovací informovat zájemce o aktuálních technologických novinkách a dát jim prostor a možnost se s nimi reálně seznámit.

„V případě zájmu provedeme analýzu a průzkum prostředí přímo v dané firmě a navrhneme individuální vhodné řešení. Zákazník se tak o spolupráci na vývoji rozhoduje až ve chvíli, kdy má jasnou představu o finální podobě a konkrétních přínosech,“ popsal Tomáš Slavíček, Innovation Program Manager KMBCZ. Samozřejmou součástí konceptu „innovation as a service“ je i následná instalace technologie a její průběžný monitoring či servis. Konica Minolta se chce nejprve zaměřit zejména na segmenty retailu či zdravotnictví nebo oblast Průmyslu 4.0.

První Inovační dny zahájila Konica Minolta na jaře roku 2018 u zákazníků ze segmentu Key Account. Ti se nejvíc zajímali o zjednodušení interních procesů, ale také o nové možnosti sledovacích systémů nebo o vyhledávání mezi tzv. nestrukturovanými daty pomocí nástrojů umělé inteligence. „V letošním roce jsme přivítali například zástupce společností PENNY Market a GECO, které projevily zájem o technologie k zefektivnění logistiky. Inovační dny jsou tak i další zpětnou vazbou pro BIC a KMLE, které se můžou více zaměřit na to, co firmy skutečně potřebují,“ dodal T. Slavíček s tím, že tyto akce se opakují zhruba po měsíci.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE