INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

V dnešní době se může zdát něco takového neuvěřitelné, ale vypadá to, že se někteří mobilní operátoři opravdu rozhodli vrátit do historie a oprášit účtování telefonních hovorů po celých minutách. Pokud jste již zapomněli, co přesně to znamená, jde o systém, kdy zaplatíte při odchozím volání za každou započatou minutu, což výrazně prodraží účty za telefon.

Zatímco virtuální operátoři jako SAZKAmobil se snaží nabídnout klientům stále výhodnější ceny volání, síťový operátoři spoléhají na trpělivost svých zákazníků se zdražováním služeb. V praxi jde o to, že pokud s někým mluvíte třeba 69 vteřin, tak zaplatíte stejnou částku, jako byste volali celé dvě minuty. Z pohledu velkých mobilních operátorů jde podle jejich vyjádření o způsob, jak zlepšit a zjednodušit přehled o cenách za volání. Účtování hovorů po první provolané minutě po vteřinách je prý příliš nepřehledné.

„U SAZKAmobilu účtujeme 60+1 a nehodláme to měnit. Díky změně účtování u všech síťových operátorů na 60+60 je naše nabídka předplacené karty ještě výhodnější než byla předtím,“ řekl Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu a Finančních služeb SAZKY. Průměrný hovor u SAZKAmobilu trvá 102 vteřin. Kolik za takový průměrný hovor zaplatí zákazník u největších operátorů, názorně ukazuje srovnávací tabulka základních cen za volání.

sazka tabulka

Zatímco klasické paušály nabízejí neomezené volání, zákazníci, kteří chtějí mít své výdaje pod kontrolou nebo nechtějí platit za něco, co stejně nevyužijí, a preferují raději předplacenou kartu, musí být stále více ve střehu. Rozdíly cen jednotlivých operátorů se začínají nápadně prohlubovat, účtování sazeb volání po celých minutách ještě více zasáhne do toho, kolik provoláte.

„V SAZKAmobilu sázíme na férovost vůči zákazníkům. To se nám vrací ve stále rostoucím počtu zájemců a jejich dlouhodobě vysoké spokojenosti. Pokud hledáte opravdu výhodnou předplacenku, nečekejte na nového operátora a přejděte k SAZKAmobilu.“ uzavřel Jan Schmiedhammer.

(tz) 

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE