INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

martin kasa pilulka 4Skupina Pilulka, působící kromě České republiky i na Slovensku a v Rumunsku, vykázala meziroční nárůst tržeb za první pololetí o 31 % a utržila 1,06 miliardy korun. Na tržbách se největší měrou podílela internetová divize, dále pak kamenné Pilulka lékárny, včetně Pilulka franchise lékáren.

„Růst v prvním pololetí byl zapříčiněn několika faktory. Lehce ale cíleně jsme rozšířili nabízený sortiment, úspěšně zahájili provoz v Rumunsku a lépe pracovali s category managementem ve všech kanálech. Rostli jsme tak na tržbách ve všech divizích skupiny. Jako velmi důležité pro rozvoj skupiny vnímáme meziroční nárůst hrubé marže o 4 % oproti roku 2018. V tomto úsilí budeme i nadále pokračovat a zvyšovat efektivitu skupiny Pilulka. Jen tak můžeme zákazníkům přinášet inovativní služby a perfektní servis,“ řekl Martin Kasa, spolumajitel Pilulky.

„Druhá polovina roku je tržbami vždy o více než 30 % silnější než ta první. Důvodem je zejména vánoční sezona, která každoročně začíná již koncem října. V druhé polovině roku nás čeká mnoho nových projektů. Spustíme nové logistické sklady jak v Česku, tak na Slovensku. Celkově tak skladová plocha pro internetový výdej přesáhne 5000 m2. V druhé polovině roku přijde na řadu také celá řada služeb pro zákazníky, s jejichž spuštěním jsme čekali na nové webové stránky ve všech zemích, ve kterých Pilulka působí. Nadále budeme rozšiřovat síť franchisových lékáren a v případě zajímavých akvizičních cílů pak i vlastní Pilulka lékárny. V neposlední řadě plánujeme také přestavbu a relokaci několika Pilulka lékáren,“ dodal Martin Kasa.

Pilulka.cz plánuje v letošním roce utržit zásilkově více než jednu miliardu korun, a potvrdit tak roli internetového lídra lékárenství v regionu (do zásilkových tržeb nejsou počítány rezervace v kamenných lékárnách). Tržby celé skupiny, včetně franchise partnerů, by měly přesáhnout 2,5 miliardy korun.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Vztahy nejen v businessu: účel vs. trvalá hodnota

    V poslední době slýchám od lidí z businessu poznámky, že žijeme přesně v takové zemi, jakou si zasloužíme. Když nějaká taková věta či úvaha zazní, ptám se, co přesně je tím myšleno. Pokaždé se dostaneme k tomu samému. Ke kvalitě vztahů mezi lidmi. Začíná být normou, že když vztah poslouží svému účelu, vyšumí. Není to přátelství ani partnerství. Spíše hra na ně. Něco, co vypadá vznešeně. Tváří se, že to má hloubku. Přitom je to prospěchářské a jednostranné. A jakmile je dosaženo cíle, expirační lhůta se nemilosrdně naplňuje. A jak řešení vidí podnikatelé? Naučit se žít takové vztahy, které mají hodnotu – kde jsme ochotni na sebe brát závazky a investovat do vzájemnosti. Kvalitní mezilidské vztahy každému jednotlivci pomohou překročit vlastní stín. A stejně důležité jsou i pro úspěch a rozvoj v podnikání. Kateřina Šimková

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3