INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

martin kasa pilulka 4Skupina Pilulka, působící kromě České republiky i na Slovensku a v Rumunsku, vykázala meziroční nárůst tržeb za první pololetí o 31 % a utržila 1,06 miliardy korun. Na tržbách se největší měrou podílela internetová divize, dále pak kamenné Pilulka lékárny, včetně Pilulka franchise lékáren.

„Růst v prvním pololetí byl zapříčiněn několika faktory. Lehce ale cíleně jsme rozšířili nabízený sortiment, úspěšně zahájili provoz v Rumunsku a lépe pracovali s category managementem ve všech kanálech. Rostli jsme tak na tržbách ve všech divizích skupiny. Jako velmi důležité pro rozvoj skupiny vnímáme meziroční nárůst hrubé marže o 4 % oproti roku 2018. V tomto úsilí budeme i nadále pokračovat a zvyšovat efektivitu skupiny Pilulka. Jen tak můžeme zákazníkům přinášet inovativní služby a perfektní servis,“ řekl Martin Kasa, spolumajitel Pilulky.

„Druhá polovina roku je tržbami vždy o více než 30 % silnější než ta první. Důvodem je zejména vánoční sezona, která každoročně začíná již koncem října. V druhé polovině roku nás čeká mnoho nových projektů. Spustíme nové logistické sklady jak v Česku, tak na Slovensku. Celkově tak skladová plocha pro internetový výdej přesáhne 5000 m2. V druhé polovině roku přijde na řadu také celá řada služeb pro zákazníky, s jejichž spuštěním jsme čekali na nové webové stránky ve všech zemích, ve kterých Pilulka působí. Nadále budeme rozšiřovat síť franchisových lékáren a v případě zajímavých akvizičních cílů pak i vlastní Pilulka lékárny. V neposlední řadě plánujeme také přestavbu a relokaci několika Pilulka lékáren,“ dodal Martin Kasa.

Pilulka.cz plánuje v letošním roce utržit zásilkově více než jednu miliardu korun, a potvrdit tak roli internetového lídra lékárenství v regionu (do zásilkových tržeb nejsou počítány rezervace v kamenných lékárnách). Tržby celé skupiny, včetně franchise partnerů, by měly přesáhnout 2,5 miliardy korun.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3