INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

2019 12 18 11 49 SOCR.czJiž čtvrtý ročník prestižní soutěže Diamantová liga kvality zná své letošní vítěze. Staly se jimi v kategorii Food se shodným počtem bodů PENNY MARKET ze středočeských Peček a ALBERT z olomouckého NC Olympia. V kategorii Non-Food pak získala prvenství společnost SIKO KOUPELNY se svou prodejnou na pražském Černém Mostě. V kategorii maloformátových prodejen si prvenství vybojovaly pekárna a cukrárna PECU Stáňa z Jíloviště a podniková prodejna MP Krásno Bzenec.

Cenu za spolupráci s lokálními dodavateli potravin získala společnost Tesco Stores ČR a v druhé novince, Ceně za inovace, prvenství braly Lidl v Havířově a SIKO KOUPELNY na pražském Černém Mostě. Celkem získalo právo používat označení Držitel ocenění Diamantové ligy kvality 43 prodejen, Zvláštní cenu prezidenta SOCR ČR pak 24 prodejen, a pět nejlepších si navíc odneslo nejvyšší ocenění, kterým je Cena za vynikající kvalitu České společnosti pro jakost.

„Diamantová liga kvality byla od začátku nastavena jako projekt, který má ocenit nejkvalitnější prodejny v České republice a přinášet inspirace ostatním. I proto jsme letos zařadili dvě nové kategorie, a to Cenu za inovace a Cenu za spolupráci s lokálními dodavateli potravin. Ta první má ocenit nové úspěšně realizované nápady v oblasti kvality obsluhy klientů, ta druhá zase angažovanost příslušného řetězce při podpoře lokálních dodavatelů a cesty jejich produktů na trh,“ uvedl Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, a dodal: „Kvalita projektů, které jsme v obou kategoriích hodnotili, nám potvrdila, že jde o oblasti, jimž se maloobchod dlouhodobě a intenzivně věnuje.“

Obchodní řetězce investují každý rok více než 15 miliard korun do svého rozvoje a do zkvalitňování služeb zákazníkům, a to bez jakýchkoli dotací. I proto se novinkou letošního ročníku stala Cena za inovace, jejímž prvním držitelem v kategorii Food se stala prodejna Lidl Havířov – U stadionu. Ta bodovala mimo jiné komfortnějším layoutem prodejny pro zákazníky, pokrytím Wi-Fi, nabídkou kávy nebo WC s přebalovacím pultem. Na dalších dvou příčkách se umístily Supermarket TERNO Olomouc-Horní Lán a ALBERT Hypermarket Praha-Čestlice.

V kategorii Non-Food získaly první místo SIKO KOUPELNY z pražského Černého Mostu za rekonstrukci prodejny na nový showroom. Na dalších dvou místech se umístily dm drogerie markt Havířov a ROSSMANN z pražského NC Olbrachtova.

„Inovace nemusí pouze přinášet nová unikátní a převratná řešení. Stejně tak můžete inovovat i zákaznickou zkušenost a pracovní prostředí. Pokud u vás budou zaměstnanci rádi pracovat a zákazníci se zde budou cítit dobře a rádi se vracet, budete úspěšní. Proto jsme se rozhodli ocenit právě tyto prodejny,“ vysvětlil Karel Havlíček, místopředseda vlády a ministr průmyslu a obchodu.

Další novinkou v soutěži se stala Cena za spolupráci s lokálními dodavateli potravin pod záštitou Ministerstva zemědělství ČR. Zde nejvíce bodů získala společnost Tesco Stores ČR za projekt „Česká rajčata bez pesticidů po celý rok“. Od letošního roku jsou totiž v nabídce obchodního řetězce i produkty Farmy Bezdínek v Dolní Lutyni, jejíž skleníky obdržely jako první v Čes­ké republice certifikát na pěstování plodin bez zbytků pesticidů. Díky Tesco tak farma získala záruku odběru svých produktů s perspektivou dalšího rozvoje a zákazníci přístup k rajčatům v kvalitě na úrovni bio nebo kojeneckých výživ. Druhé a třetí místo braly PENNY MARKET a Kaufland Česká republika. SOCR ČR navíc vyhlásil i oceněného finalistu, kterým se stal KONZUM, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí.

Diamantová liga kvality je společným projektem SOCR ČR a Ministerstva průmyslu a obchodu, jenž byl na podzim 2015 zařazen do Programu Česká kvalita. Tento program podporuje vláda České republiky a je součástí Národní politiky kvality.

(tz)

Slovo ke dni

  • Porážíme Japonsko

    Češi trpí komplexem malosti. A proto každá zpráva, že jsme v něčem před giganty, potěší. Teď jsem si s gustem přečetl informaci, že jsme se zařadili do první třicítky zemí v online podnikání. Za námi se octly takové státy jako Itálie nebo Japonsko. Hodnotil se počet uživatelů internetu a vyspělost logistických služeb. Sám vím, jak úspěšně si vede například Zásilkovna, která velmi rychle expanduje nejen v ČR, ale i okolních státech. Už delší dobu je známo, že patříme k nejlepším na světě v užívání bezkontaktních plateb. A našlo by se toho víc, co povzbudí naši národní hrdost. Jak známo, mezi Goliáši není malý David bez šance, jak se píše v Bibli a jak jsme se o tom v historii mnohkrát přesvědčili.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOB tsoft   EON EG 2017 107  icom
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

PSC 0175

Češi budou nové věci vymýšlet stále 5. říjen 2020

Josef KratochvílJe obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE