INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

1 adeJiří ZajíčekJediný český výrobce pro tepelné a zvukové izolace ze skleněných vláken, které slouží jak pro občanské, tak průmyslové a zemědělské stavby u nás a blízkých zahraničních sousedů. Firma Union Lesní brána, a.s., má nejen toto výsadní postavení na našem trhu, ale také dlouhou historii. V příštím roce to bude 150 let, kdy v Dubí u Teplic začala výroba, byť poněkud odlišného sortimentu v podobě tabulového a obalového skla. Dnes jde o nabídku vláknitých desek známou pod označením Rotaflex. Ve stavebnictví je to pojem, o němž nikdo nepochybuje. Mimo jiné i díky kvalitě, na niž si zde hodně dávají záležet. Jak potvrdil ředitel společnosti Ing. Jiří Zajíček, právě tuto orientaci nedávno posvětila i značka Czech Made:

Jste nejstarším a jediným českým výrobcem minerálních izolačních materiálů s patřičnou historií. Co zásadního jste přidali k letitým úspěchům a výsadnímu postavení na trhu v poslední době?

V roce 2022 oslaví naše továrna 150 let od svého vzniku, jsme tedy opravdu starým výrobcem. Abychom byli konkurenceschopní se zahraničními výrobky na našem trhu, jsme nuceni snižovat náklady, a tohoto efektu se snažíme dosáhnout modernizací výrobní linky. Příkladem může být loňský rok, kdy jsme zmodernizovali proces tavení a sušení a vytvrzování výrobků.

Pečlivě dbáte nejen na vztahy s odběrateli, ale také, a především na kvalitu. Jaké procesy řízení vám ji pomáhají dodržovat, kontrolovat, zvyšovat?

Máme certifikovaný systém managementu dle ISO 9001, který se týká kvality. V rámci toho máme zaveden proces kontroly kvality. Protože se snažíme vyloučit lidský faktor z kontroly kvality, v rámci modernizace výrobní linky směřujeme vývoj k automatickému sběru dat a jejich vyhodnocení.

Co pro vás osobně znamená pojem kvalita? Spokojený a vracející se zákazník, pochvalný dopis stavebníka nebo rostoucí obrat a zisk?

Spokojenost zákazníků sledujeme a pravidelně vyhodnocujeme. Jsme rádi za každou informaci, která by mohla zlepšit spolupráci mezí námi a zákazníkem. Vše se netočí jen okolo peněz, ale je důležité pro budoucnost společnosti plnit stanovené cíle, tak abychom se mohli posouvat dále jak z hlediska kvality, tak v environmentálních záležitostech. I v době koronavirové krize nám tržby prozatím neklesají a naši největší odběratelé objednávají naše výrobky i nadále.

Obdrželi jste značku Czech Made. Proč jste usilovali právě o ni?

Na našem trhu je možno získat celou řadu konkurenčních zahraničních izolačních vláknitých výrobků. Abychom utvrdili své zákazníky v tom, že naše výrobky jsou výrobky ryze českými, rozhodli jsem se pro získání značky Czech Made.

Měl proces přípravy na její získání pro vaši firmu zásadní význam, přinesl určitou zpětnou vazbu?

Naše firma má certifikovaný systém managementu podle mezinárodních norem ISO 9001, 14001 a 45001, což má zásadní vliv na kvalitu výrobku, takže získání značky Czech Made bylo jakýmsi bonusem.

Co vám souznění se značkou napovědělo, v čem je Czech Made užitečná?

Pro nás je značka Czech Made symbolem českého kvalitního výrobku s ověřenými vlastnostmi.

Budete se snažit posléze obhájit, být nositelem i dál?

Ano, máme to určitě v úmyslu.

ptala se Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Stát proti soukromé osobě: opět prohrává

    I když vládě Andreje Babiše nelze upřít velkou snahu ochránit Českou republiku před důsledky nákazy koronavirem a co nejméně poškodit ekonomiku, výsledek není uspokojivý. Právnické a fyzické osoby ukazují, že mohou jednat lépe, rychleji, operativněji, účinněji. To jsem si znovu uvědomil, když jsem četl zprávu o webové aplikaci s přehledem volných míst na očkování proti COVID-19. Vytvořil ji programátor Marek Sušický s kolegou poté, co dlouho sledoval nečinnost a nemohoucnost státu. Platforma slouží veřejnosti už měsíc a sklízí zasloužený potlesk. Uvádím jen jeden konkrétní příklad, ale člověk by jich jistě našel víc. Prostě platí, že soukromá iniciativa lidí tvoří obrovskou sílu, kterou by měla naše společnost lépe využívat. Jsem přesvěčen, že méně restrikcí, omezování  a zasahování do běžného života občanů nepředstavuje správou cestu k...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2021

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

EON EG 2017 107  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

karabec 2

Rozhodčí řízení jako efektivní způsob řešení sporů o doménová jména 4. únor 2021

Stálý Rozhodčí soud při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky působí jako nezávislý orgán pro rozhodování sporů nezávislými rozhodci podle předpisů o rozhodčím řízení (dále jen „Rozhodčí soud“). Tento Rozhodčí soud je mimo jiné také sudištěm pro spory o doménová jména .cz, přičemž řešení těchto sporů Rozhodčím soudem probíhá v současné době na základě Pravidel registrace doménových jmen v ccTLD .cz a Pravidel alternativního řešení sporů, která jsou v platnosti od 25. 5. 2018.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE