INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

KarcolMít útulný domov, kde je radost nejen bydlet, ale i žít. Uspořádat si kancelář tak, aby nás to v ní bavilo, abychom v ní nabírali tu správnou energii. Může pomoci architekt, designér, psycholog, kamarádi a v nemalé míře také prodejci interiérového vybavení kuchyněmi počínaje a doplňky konče. Jedním z nich jsou domy, které působí v České a Slovenské republice pod značkou XXXLutz. Jak, to naznačil Dr. Michal Karcol, CEO a jednatel XLCZ Nábytek s.r.o. a XLSK Nábytok s.r.o. pro brand XXXLutz:

CMAMRlogoZ jakých principů vychází vaše firemní strategie?

Naše strategie stojí na čtyřech hlavních pilířích: široká a kvalitní nabídka, férové ceny, špičkový zákaznický servis a odborné poradenství. Já osobně chci, aby XXXLutz byl pro zákazníky první volbou, když si zařizují domov. Zároveň se hodně soustředím na to, abychom byli udržitelní, sledovali moderní trendy a neustále inovovali.

Silná orientace na zákazníka, jeho spokojenost, věrnost, opakované nákupy, to je odvážný cíl. Daří se naplňovat?

Ano, a mám z toho velkou radost. Potvrzují to nejen prodejní výsledky, ale i zpětná vazba od zákazníků. Věrnostní program XXXL hit karta využívá čím dál víc lidí a pravidelné opakované nákupy ukazují, že zákazníci oceňují nejen široký výběr a atraktivní ceny, ale i inspiraci a servis, který jim nabízíme.

Zákaznický servis je významnou službou, bez níž by se spotřebitel už neobešel. Význam má například při montážích kuchyní, což je dnes velké odborné know-how...

Zákaznický servis považuji za naprostý základ. V kuchyních nabízíme kompletní řešení – od 3D plánování a poradenství až po profesionální montáž. Naše týmy zvládnou i náročné individuální projekty a udržet vysokou kvalitu. Pravidelně navíc měříme spokojenost – dlouhodobý ukazatel NPS i krátkodobý CSAT nám dávají jasnou zpětnou vazbu. Díky tomu můžeme pružně reagovat a služby neustále zlepšovat.

Zavedli jste s úspěchem novou cenovou politiku pro majitele věrnostního programu. Na čem staví a co sleduje?

Cílem bylo odměnit naše věrné zákazníky. Proto jsme letos v únoru snížili všechny ceny o 20 %. Majitelé XXXL hit karty navíc dostávají exkluzivní slevy a výhody nad rámec běžných akcí. Důležité pro mě bylo, aby systém byl jednoduchý, transparentní a motivoval k dlouhodobým vztahům. Letos navíc slavíme 15 let na českém trhu, takže to beru i jako poděkování za důvěru. Kampaň s červenou šipkou z procent a návrat k ikonickému „Ta ta ta ta“ to celé pěkně podtrhly.

Speciální nabídku máte pro firmy. V čem jim můžete vyjít vstříc, s čím pomoci?

Firmám nabízíme kompletní řešení – od kancelářského vybavení přes hotely a restaurace až po developerské projekty. Díky programu XXXLutz pro firmy umíme zajistit individuální poradenství, projektové plánování, dodávky přímo na místo a profesionální montáž. Máme za sebou třeba vybavení více než 1000 bytů pro developery, takže víme, jak uspokojit malé i velké klienty.

V srpnu jste otevřeli nový obchodní dům ve slovenské Nitře, v loňském roce nový obchodní dům v Hradci Králové. Každá taková expanze se opírá o silný marketing, který je páteří vaší komunikace. Setkaly se i tyto události s patřičným ohlasem?

Ano, a musím říct, že reakce byly skvělé. V listopadu 2024 jsme otevřeli nový dům v Hradci Králové a letos v srpnu pak větší a modernější v Nitře. Oba projekty doprovázely kampaně s výrazným lokálním prvkem – v Hradci přistávaly naše červené židle s padáky, v Nitře jsme stěhovali velkou židli na malém autíčku. Využili jsme i CGI videa a komunikaci napříč médii. Už první dny po otevření nám ukázaly, že to zabralo, návštěvnost i reakce zákazníků předčily očekávání. To je pro mě jasný signál, že zvolená strategie funguje.

za odpovědi poděkovala Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3