INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

1711 OStanley foto webPřiblížily se dny, na které se všichni těšíme. Vánoce jsou obdobím mnoha tajů a přání, dnů plných pohádek, vzpomínek i touhy udělat ostatním radost. Jak nejnáročnější svátek roku připravují v drogistickém řetězci ROSSMANN? Na to jsem se zeptala Mgr. Olgy Stanley, manažerky komunikace:

Co máte na nadcházejících svátcích nejraději?

Celé to jejich podmanivé a nezaměnitelné kouzlo. Pohodu, čas se svými blízkými, především s rodinou. Člověk si vydechne z koloběhu všedních starostí, utřídí si v hlavě spoustu věcí, zpomalí, zasní se, zavzpomíná na druhé, včetně těch, kteří mají domov daleko od nás. Mám v zahraničí mnoho přátel, všem píši ručně blahopřání, každému připojím něco velmi osobního, připomenu jistý okamžik, který je v mysli navždy. Při mé profesi jsou Vánoce velmi hektickým obdobím. Maloobchod zažívá největší nápor – v tuto dobu máme nejvyšší tržby, nadmíru práce a povinností, které se musí zvládnout. Takže ty dny volna a klidu si opravdu, věřte mi, zasloužíme.

Vánoce jsou pro mne spojeny také s mnoha návštěvami řady neziskových organizací, s nimiž spolupracujeme, dětem a potřebným předáváme dárky. V ty dny si více než kdy jindy uvědomuji, jak moc je důležité, aby mělo každé dítě svoji rodinu, a když to není možné, aby mělo alespoň kam patřit.

Kdy Vánoce v ROSSMANNu začínají?

Skoro se mi chce říci, že už v únoru, a nejsem daleko od pravdy. V období března již finalizujeme výběr vánočních balíčků. Vlastní výběr zboží, které musí být v prodejnách u příležitosti těchto nejštědřejších svátků v roce, provádíme a upřesňujeme v září a začátkem října. Vánoční kampaně připravujeme taktéž již v jarním období. Vždy je volíme tak, aby cílily hlavně na děti, abychom jim přinesli potěšení, protože Vánoce jsou především jejich svátky. Je to také vyvrcholení celého našeho snažení, a proto si dáváme opravdu záležet.

RossmannLuka 049Takže máte Vánoce vlastně po celý rok...

Skoro to tak je. Chceme být připraveni na všechny požadavky kupujících a nabídnout jim opravdu vše, nač si jen vzpomenou. Během posledních měsíců roku se pak nezabýváme žádnými dalšími činnostmi, soustředíme se pouze na prodej. Chceme, aby bylo vše perfektní.

Stále jsou tak oblíbené kosmetické balíčky?

Ano, je po nich skutečně velká poptávka. Pro letošní rok je složení těchto balíčků úžasné. Máme jak luxusní řady, tak ty klasické. Zkrátka věřím, že si i na poslední chvíli vybere každý a nikoho nezklameme. Nedávno jsme měli 50% slevu na dekorativní kosmetiku a tu využilo mnoho zákazníků právě již k předvánočním nákupům. Zájem byl skutečně obrovský. Potvrdilo se nám, že jsme tuto akci správně načasovali, že byla úspěšná a naše zákazníky inspirovala.

Stále platí, že si mohu v prodejnách ROSSMANN nechat zdarma zabalit to, co jsem vložila do nákupního košíku?

Ano, je to tak. Jsme dobře vybaveni a lidé službu s chutí využívají. Balit vánoční překvapení je nádherná práce s ještě krásnějším posláním, při níž lze uplatit mnoho fantazie. Balicí pulty fungují na převážné většině našich prodejen.

Vánoční nakupování si můžeme vyzkoušet ve zcela novém a ojedinělém konceptu v prodejně Obchodního centra Luka v Praze 5. Čím nás překvapí?

Je to náš unikátní koncept, v němž představujeme prodejnu 21. století. Tímto směrem bychom rádi postupovali i nadále. Rokem 2018 také startujeme tzv. rebranding s podtextem A život je krásnější... Rádi bychom se stali místem, kde si dávají dostaveníčko lidé bez spěchu, kde si to užijí, kde si odpočinou, načerpají trochu sil a v klidu nakoupí vše, co potřebují. Tento nový prodejní koncept obsahuje například systém nových navigačních prvků, začínáme světem nápadů, končíme dekorativní kosmetikou.

Je možné si v ROSSMANNu pořídit také dárkové poukázky?

Určitě, je o ně stále větší zájem. Nabízíme je v hodnotě 200 až 5000 korun s platností 12 měsíců. Velmi si je oblíbily i firmy pro své zaměstnance, především pro ženy.

A co nadělíte vlastním zaměstnancům?

Obdarovat každého zaměstnance se u nás stalo tradicí. Část dárku je od zakladatele a majitele našeho řetězce pana Dirka Roβmanna, který vždy naděluje svým více než 30 000 zaměstnancům něco symbolického, např. ozdobně zabalenou vánočku, výborné čaje a samozřejmě krásné blahopřání. To obdrží naši zaměstnanci také. K tomu pak ještě dárek z řady naší privátní značky a rovněž drobný dárek s charitativním podtextem. Tentokrát od organizace Modrý klíč.

ptala se Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Horko přeje on-line obchodu

    Říká se o hrozném počasí, že bys ven ani psa nevyhnal. Letošní léto, co se počasí týče, je jako z katalogu cestovní kanceláře. Ale až moc. Slunce nemilosrdně žhne a už třetí měsíc nepřichází vysvobození. Většina lidí už má horka plné zuby a volí nejrůznější obrannou strategii, včetně nakupování. Někdo, jako já, vyhledává klimatizované prostory hypermarketů. Jiný nevytáhne paty z domu, kde odpočívá ve stínu. Kdo má navrch, nevím, ale e-shopy si už pochvalují růst obratu v letních měsících. Když nemůže zákazník k obchodníkovi, musí zboží ke spotřebiteli. Různé doručovací a kurýrní služby se teď musí hodně činit. Doufejme, že se neozvou politici nebo obory, aby označili práci v takové výhni jako porušování základních lidských práv – a vymyslí novou regulaci.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE