INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Radek VelebilZajímá vás, jak se bude „otáčet“ robot v digitální továrně, chcete si vyzkoušet, jaká s ním bude „jízda“ a jste zvědaví na premiéru nového robotického systému KR Quantec-2? Pak určitě navštivte v pavilonu Z expozici společnosti KUKA. Víc napoví rozhovor s Radkem Velebilem (na snímku), který je Sales Manager ve společnosti KUKA CEE GmbH, odštěpný závod.

KUKA patří k tradičním vystavovatelům MSV Brno. Jaká bude letošní firemní expozice?

Tentokrát se přesuneme z našeho tradičního pavilonu G do pavilonu Z. Na našem stánku se poprvé v české výstavní premiéře představí nový robot KR Quantec-2, který je jedním z nejdůležitějších robotů pro automobilový průmysl a také další blízké obory. Navazuje na svého předchůdce, kterého se vyrobilo více než 100 000 kusů a pro automobilový průmysl představuje synonymum pro nekompromisní kvalitu a schopnost odolávat dlouhodobě zátěži v nepřetržitých provozech. Nová generace k tomu ještě přidává i velmi nízké náklady na celkové vlastnictví a také nové Motion Modes, které umožňují snadné přizpůsobení robotů pro různé aplikace. Díky těmto vlastnostem se dá významně zkrátit celková doba návratnosti projektů. Hlavním důvodem přesunu do pavilonu Z je ale jeden z nejzajímavějších exponátů na veletrhu. KUKA nabídne po pěti letech opět možnost vychutnat si robot i z jiné stránky, kdy je možné se na něm nechat povozit s vysokým přetížením, a třeba i hlavou dolů. Robocoaster bude opět magnetem pro stovky návštěvníků veletrhu.

Jak si vaše firma představuje digitální továrnu, což je jedno z hlavních témat 61. ročníku MSV?

Digitální továrna nejsou jen klasické roboty, ale také mobilní a kolaborativní robotika řízená velmi vyspělými řídicími systémy s vysokou úrovní autonomie. Samotný proces digitalizace ale začíná již u návrhu výrobků, řešení konceptů vyrobních procesů a jejich implementace.
KUKA má pro všechny tyto oblasti inovativní řešení. Jsme velmi aktivní v řešeních IoT nebo výzkumu možností použití umělé inteligence.

Čím je Brno pro společnost KUKA nepostradatelné?

MSV je v prostoru střední a východní Evropy jeden z nejvýznamnějších veletrhů v oblasti průmyslu. Velikost veletrhu, počet návštěvníků, zajímavé exponáty a přátelská atmosféra jsou ve srovnání s veletrhy v okolních zemích na vysoké úrovni, a tak i KUKA Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně využívá pro prezentaci největších novinek ve svém portfoliu. Letošní rok nebude výjimkou a jsem přesvědčen, že náš nový robot KR Quantec-2 si premiéru na takovémto fóru plně zaslouží.

vydařenou prezentaci novinek
na letošním strojírenském veletrhu v Brně popřál Pavel Kačer

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3