INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

All new Kona N Line 4 edNový Hyundai Kona přichází s řadou rozmanitých vylepšení, která vycházejí vstříc požadavkům evropských zákazníků. Díky modernizovanému designu zaujme novým, dynamickým vzhledem a poprvé volitelně nabídne sportovní stupeň výbavy N Line.

Kona N Line zaujme sportovním a progresivním designem

„Je zajímavé, že z mnoha řidičů vozů modelu Kona vyzařuje spokojenost,“ říká SangYup Lee, viceprezident a vedoucí globálního designérského centra Hyundai. „Z jejich pozitivního přístupu čerpáme při navrhování designu další inspiraci. Nový model je určen všem dobrodruhům, kteří objevují život s úsměvem na rtech.“

All new Kona N Line interior 1 edKona bude po nejnovější produktové modernizaci poprvé nabízena ve verzi N Line, která kombinuje potěšení z jízdy s emocionálním vzhledem. Kona N Line vyniká svou sportovní přídí a zádí, ochrannými prvky v barvě karoserie a specifickým designem kol broušených diamantem.

Přední maska modelu Kona N Line je charakterizována dynamickými prvky na předním nárazníku, které harmonicky navazují na rozšíření podběhů kol v barvě karoserie. Místo robustního spodního ochranného panelu nového modelu Kona disponuje verze N Line charakteristickým aerodynamickým spoilerem ve stylu modelů N. Na jeho okrajích jsou v nízké poloze uloženy drobné aerodynamické prvky, které umocňují vzhled evokující blízké sepjetí vozidla se silnicí. Větší otvor pro přívod vzduchu má techničtější vzhled a k jeho odlišení přispívá také jedinečná mřížka se síťovým vzorem a povrchová úprava.

Při pohledu z profilu jsou ochranné panely v barvě karoserie a nová obložení bočních prahů skvěle sladěny se speciálním designem 18“ kol z lehké slitiny.

Dynamickou a emocionální image modelu Kona N Line završuje jeho zadní partie. Do prostřední části zadního nárazníku je vsazen rozměrný aerodynamický difuzor, jehož barva kontrastuje s lakem karoserie. Blíž k okraji nárazníku pak ústí dvojitá koncovka výfukové soustavy. Na rozích je povrch nárazníku rozčleněn ostrými liniemi a doplněn aerodynamickými plochami ve stylu modelů N. Tyto prvky optimalizují oddělování proudícího vzduchu od karoserie.

Interiér je nyní k dispozici se speciálním barevným paketem N Line. Vnitřnímu prostoru dominuje odstín černé, v němž je i čalounění sedadel tkaninou, kůží nebo jemnou hlazenou kůží. Ke sportovnějšímu vzhledu a atmosféře přispívají také atraktivní detaily, od osobitého červeného prošívání přes kovové pedály až po loga N na řadicí páce a sedadlech.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3