INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2022 02 28 10 „Na své práci miluji různorodost a to, že mohu pomáhat druhým,“ zdůrazňuje často Ing. Simona Myslikovjanová, Ph.D., MBA, MBE, která podle hodnocení České manažerské asociace v rámci soutěže MANAŽER ROKU patří mezi 36 výjimečných manažerů České republiky.

Ti, co ji znají, o ní říkají: Od počátku měla vysoké ambice. Následné změny pracovních pozic a dalšího vzdělávání byly pro ni výzvou a hnacím motorem. Ušla velký kus cesty, avšak zdaleka není na konci svých možností. Když člověk o sobě takové uznání uslyší, povzbudí ho to. Ocenění ve jmenované soutěži bylo velkou motivací k dalším plánům.

Simona Myslikovjanová vede svou firmu SiMyCo s.r.o., která neustále roste a v minulém roce dokonce expandovala na zahraniční trh. Zcela jistě i díky skvělému týmu této společnosti. Vybudovat ho nebylo zcela jednoduché, dnes šlape jako soukolí švýcarských hodinek. A pak – Simona Myslikovjanová ráda posouvá „věci“ dále, nespokojuje se s kompromisem. Čerstvou novinkou je, že SiMyCo získalo mezinárodní ochrannou známku. I tento krok dokládá rozvoj firmy. Simona Myslikovjanová je však žena ještě dvou dalších profesních rolí. Být na několika pozicích zároveň ji totiž neuvěřitelně baví a naplňuje, a rovněž jí to dodává další energii. Působí totiž ještě jako výkonná ředitelka HR a gastro provozů SKI areálu Kraličák s nejmodernější lanovkou v České republice. Její velmi oblíbenou specializací je vedení dlouhodobých tréninkových plánů, a tak jako Learning, Talent, Process & Communication Specialist pomáhá nyní také v Nemocnici Nymburk.

Právě zdravotnictví ji poslední dobou imponuje a zároveň je pro ni výzvou, jak zlepšit komunikaci lékařského personálu s pacienty a chovat se k nim s větší empatií. „Intenzivní práce a vytvoření tréninkového programu na míru probíhá nad očekávání, celý lékařský personál se s chutí zapojil do interaktivního školícího procesu. A jsem ráda, že si potřebu kvalitnějšího vztahu lékař – pacient uvědomuje i management nemocnice v čele s nejvyšším vedením, má jasnou vizi a školí se také. Je to přímo balzám na duši sledovat, jak se jedinci mění, stejně tak komunikace, synergie a symbióza na jednotlivých odděleních,“ přiznala Simona Myslikovjanová. Mezi velmi časté zákazníky firmy SiMyCo patří hotely, výrobní firmy, rodinné firmy či již zmíněné zdravotnictví.

V čem tkví úspěch Simony Myslikovjanové? Třeba v tom, že ji vždy potkáte jako dobře naladěnou podnikatelku a manažerku, která se naučila vstřebávat výzvy života. A to učí i firmy a jednotlivce.

Specializuje se rovněž na Interim&Talent management, oboru rozumí. Pomohla již desítkám firem z potíží. A jak taková spolupráce s danou firmou probíhá? Simona Myslikovjanová převezme řízení klíčového projektu (firmy) a ve většině případech se po dohodě s vedením stává Executive Interim Director, který po dokončení úkolu ukončí ve firmě svoje působení. Může jít o projekt vyžadující speciální znalosti a zkušenosti, které nemají manažeři daného subjektu, anebo nastává situace, kdy je potřeba ukázat správnou a efektivní cestu řízení společnosti. To vše lze zvládnout.

Mezi nejčastější zadání patří nastavit procesy ve firmě, věnovat se hospodaření a v neposlední řadě to je práce s lidmi, kde se odborník zaobírá každým jedincem tak, aby se společnými silami docílilo kýženého výsledku. Odhalují se například talenty daného týmu a natrénuje se praktické používání těchto vrozených schopností v každodenním režimu.
Každá firma má totiž svůj potenciál a záleží jen na přístupu vedení, do jaké míry tohoto potenciálu využije. Na první pohled nic neříkající a otřepaná fráze má své reálné základy, na které je možné si ukázat, a i v této rovině s vlastním businessem pracovat.

Sladění talentu s úkoly přináší konkurenční výhodu. Každý jedinec ve společnosti tak může co nejlépe svůj talent využít, ať už je jakýkoli. Součástí působení Simony Myslikovjanové ve firmách je i tvorba tréninkových plánů, považuje profesní i osobní rozvoj zaměstnanců za velice důležitý. Oceňovaným přístupem každého vedoucího pracovníka je správné vnímání všech tréninků, školení, seminářů, workshopů, pracovních setkání atd. pořádaných pro zaměstnance. Profesionalita musí být podmínkou, ze které vedoucí zaměstnanec či ředitel nesmí ustoupit, a naopak z ní může těžit.

„Ověřila jsem si, že propojením znalostí a dovedností v oblasti strategie, komunikace, psychologie jsem schopna nastavit a zavést The Performance Management Journey a udržet Work-Life Balance, a současně implementovat úspěšně unikátní strategii, která podniku umožní přežít a dosáhnout patřičné konkurenceschopnosti, přinášející odpovídající ekonomický efekt,“ uvedla Simona Myslikovjanová.

(red)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3