INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

stanleyMgr. Olga StanleySystematickou péčí o potřebné, zejména o děti, proslula společnost ROSSMANN. Také do zlepšování životního prostředí vkládá nemalé úsilí a prostředky. Už bezmála čtvrt století. Je to pro něj čest i potěšení. Pomáhat tam, kde je potřeba. Na toto téma jsem hovořila s Mgr. Olgou Stanley, manažerkou komunikace:

Téma společenské odpovědnosti je vaše letitá srdeční záležitost. Jak celé společnosti ROSSMANN, tak i vaše osobní. Několikrát jste to i na našich stránkách zmiňovala. Myslíte si, že získává náklonnost stále větší skupiny české veřejnosti?

Jsem o tom přesvědčena. Většina z nás s tímto očekáváním přichází jak do zaměstnání, tak i k obchodníkům, u kterých realizuje své běžné nákupy. U zaměstnavatele předpokládáme, že mimo to, že se věnuje oboru podnikání, snaží se pomáhat a vracet zpět něco z utrženého zisku do komunity, kde je činný. Již to není jen pro vytváření dobrého jména firmy, kterou reprezentuje, ale i z toho důvodu, že je to součástí firemní strategie a jejího plánu. U obchodníka je to obdobné. Rozhodujeme se vždy nejen podle ceny, ale zajímá nás, kdo a kde se podílel na výrobě toho či onoho produktu. V případě, že část výtěžku je věnována na dobrou věc, je to pro mnoho zákazníků jasný důvod, proč se rozhodnout právě k takovému nákupu. U mě to tak funguje vždy, a domnívám se, že u mnoha našich zákaznic v prodejnách ROSSMANN to bude velmi podobné. A o to víc, když jde o pomoc dětem, na kterou se naše společnost zaměřuje nejvíce.

ROSSMANN podporuje potřebné, velkou pozornost věnuje nemocným dětem, matkám samoživitelkám. Je to stále váš hlavní směr?

Nás hlavní směr pomoci v rámci charitativní kampaně Dejme úsměv dětem, který se letos v září konal již podeváté ve spolupráci s Nadací Naše dítě, je pomoc ohroženým dětem. Děti za to, že neměly to štěstí, jako ostatní, nemůžou. Pomáháme tam, kde se u dětí projevila nemoc již od narození, někdy přišla během života, a také pomáháme dětem, které nevyrůstají v úplné rodině. Každoročně má kampaň jedno nosné téma, okolo kterého se točí celá pomoc a organizace, kam finanční prostředky směřují. 

  • Loni to byla hlavně pomoc opuštěným dětem, letos to byly hendikepované děti. V uplynulých letech jsme se zaměřili na děti onkologicky
  • nemocné a autistické, na děti trpící různými
  • onemocněními kůže, na ty, které utrpěly po-
  • páleniny, atd. Naše pomoc je buď směřována
  • na nákup zdravotnických přístrojů, které jsou umístěny ve velkých nemocnicích v celé České republice, nebo vycházíme vstříc organizacím, které dětem pomáhají jinak (např. zajišťují různé motivační ozdravné pobyty). Veškerými těmito aktivitami šíříme i osvětu na témata spojená s péčí o děti a zkvalitňování jejich života.

Také jste nadšenými zahradníky. Zajišťujete výsadbu stromů v okolí svých prodejen. Kde všude již rostou? Zasadila jste i vy sama nějaký?

Nadšenými zahradníky jsme, to ano. Ekologie je pro nás velmi důležitá. Proto jsme ve spolupráci se společností Henkel, divizí Beauty Care ČR a neziskovou organizací Sázíme stromy již potřetí uspořádali kampaň Vraťte stromům korunu. Cílem bylo opět v rámci běžné obchodní aktivity část prostředků věnovat na výsadbu zeleně v našem okolí. Letos se podařilo získat finanční prostředky na výsadbu 400 vzrostlých stromů a vysázet je v celkem 18 lokalitách v okolí našich prodejen. Sázela jsem i já s ostatními kolegy z naší centrály v Praze a zástupci společnosti Henkel a musím říct, že vidět za sebou vysazenou alej je nepopsatelné a doporučuji každému si to vyzkoušet.

Jakým směrem se budou vaše aktivity tohoto typu ubírat v příštím roce?

Příští rok se ponese v duchu oslav 25 let působení značky ROSSMANN na českém trhu. Naše aktivity z oblasti společenské odpovědnosti připravujeme, a myslím, že ke stávajícím ještě určitě něco přibyde, ale co to bude, zatím prozrazovat nechci.

Co budete nadělovat v rámci CSR o Vánocích?

Jako každý rok budeme Ježíškem pro děti z Klokánků a také ony si pro nás na oplátku připravily malou nadílku.

Ostatně prosinec je pro vás měsíc nejnáročnější, spousty vašeho zboží míří pod stromeček, přicházíte s novinkami, a zároveň už myslíte na jaro... Nač se můžeme v roli klasických zákazníků právě v této době těšit?

Ano, je to tak. Prosinec je pro nás všechny, kdo působí v oblasti maloobchodu, měsícem nejnáročnějším. Před Vánoci se naši zákazníci můžou zapojit do právě probíhající věrnostní kampaně Živlíci, která je na téma ekologie, a sbírat body na figurky, jakými jsou Kája Kořínek, Anetka Planetka a další. Již z názvů je patrné, že se vše točí kolem přírody a našeho vztahu k ní. Myslím, že jako nápad na dárek je to velmi dobré. Samozřejmě jsme připravili jako každý rok luxusní vánoční balíčky a další vánočně laděný sortiment plný inspirace. A jelikož jsme letos změnili i náš obchodní koncept, s nímž ladí i náš slogan: ROSSMANN. A život je krásnější, tak doufáme, že ten život našim zákazníkům před Vánoci skutečně krásnější uděláme. Vyberou si z našich nápadů, z nákupů v našich prodejnách budou mít radost a s chutí se k nám opět vrátí.

otázky připravila Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3