Málokdo si dnes dokáže představit život bez auta. Mnoho domácností si dokonce ani s jediným autem nevystačí a vlastní dvě i více vozidel. Motorismus s sebou ale kromě praktičnosti, pohodlí a svobody nese i negativní aspekty jako znečištění životního prostředí a dopravní nehody. Výrobci automobilů jsou si těchto negativ vědomi a snaží se proti nim bojovat. Názorným příkladem je značka Peugeot.
Iniciativa vznikla ve spolupráci skupiny GeneraLife, která v Česku provozuje kliniky pro léčbu neplodnosti FertiCare, a organizace Treedom. Skupina GeneraLife, která v Česku provozuje kliniky pro léčbu neplodnosti FertiCare, se spojila s organizací Treedom a společně hned na několika kontinentech vysadili celkem 3 000 nových stromů.
Společnost Tesco učinila významný krok v oblasti reportování a zveřejnila vůbec první Zprávu o diverzitě a inkluzi. Touto cestou chce informovat širokou veřejnost o svých krocích v oblasti diverzity a inkluze, tedy jak přistupuje k různorodosti svých kolegyň a kolegů, jak hodlá usnadnit vstup na trh práce zdravotně znevýhodněným osobám i jak usnadní návrat svých zaměstnanců po dlouhodobé pracovní neschopnosti.
PENNY věnuje osm miliónů korun na další rozvoj potravinových bank u nás. Celkově tak jeho podpora logistických center České federace potravinových bank nad rámec běžné pomoci dosáhne výše takřka 20 miliónů korun. Společně tak startují nový projekt Hezky česky bez plýtvání.
Stále více firem se chová odpovědně vůči životnímu prostředí a uvažuje o změně svého energetického řešení. Patří mezi ně i Penny Market. A právě na střechy prodejen po celém Česku dodá E.ON Energie fotovoltaické elektrárny. E.ON eviduje oproti loňskému roku dvojnásobek požadavků na pořízení solárních panelů a poptávka nadále roste.
Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod je pořádán již šestým rokem. Letos nese podtitul Rok 2020-2021 jako vstup do nové reality? Konat se bude 26. června v pražském Akademickém klubu VŠE.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...