INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Co nejvíce ovlivňuje kvalitu našeho života? Na tuto otázku odpovídalo v rámci krátkého průzkumu společnosti Bayer 500 Čechů a 500 Slováků. Průzkum, který se v obou státech realizoval ve stejnou dobu, ukázal několik odlišností mezi povahou obou národů.

Jako nejdůležitější aspekt kvality života uvedla většina respondentů (57 % v SR a 61,1 % v ČR) zdraví. „Není překvapením, že lidé považují za nejdůležitější právě zdraví. Těší nás také stoupající trend návštěvnosti osvětových akcí, které připravujeme ve spolupráci s neziskovými organizacemi a odbornými společnostmi, kde se stále více lidí zajímá o prevenci a problematiku civilizačních chorob, jenž často souvisí právě se životním stylem a stavem životního prostředí,“ komentuje výsledky ředitelka komunikace společnosti Bayer CZ/SK, Markéta Soukupová. V letošním roce proběhly již například akce Den plicní hypertenze, Den prevence mozkové mrtvice nebo stále probíhající putovní výstava o životě s hemofilií.

Přibližně polovina dotazovaných (49,4 % v SR a 51,4 v ČR) se shodla na velkém významu mezilidských vztahů, rodiny, blízkých a přátel. Následovala finanční jistota a hmotné zabezpečení, které označilo jako důležité 48,3 % dotázaných Slováků a 49,7 % Čechů.

Souvislost mezi kvalitou života a spokojeností v práci vidí 27 % respondentů ze Slovenska, což je o 10 % víc, jak v Čechách. Naproti tomu Češi zase kladou o mnoho větší důraz na život bez stresu a duševní pohodu, která souvisí s celkovým přístupem k životu. Vyjádřilo se tak 25 % Čechů, ale jen 15 % Slováků.

Překvapivě vysoko se v průzkumu na Slovensku objevila důležitost životního prostředí a to v 23 % případů. V Čechách to bylo o 3 % méně. Nad hranicí 10 % byla i  kvalitní a dobrá strava.

 Bayer: Science For A Better Life

Bayer je celosvětově působící společnost, jejíž hlavní kompetence spadají do oblasti zdravotní péče, zemědělství a high-tech polymerních materiálů. Jakožto firma založená na inovacích, Bayer nastavuje trendy v oblastech vývoje a výzkumu. Výrobky a služby společnosti Bayer jsou vyvinuty tak, aby byly ku prospěchu lidí a pomáhaly zlepšovat kvalitu života. Zároveň se skupina Bayer podílí na společenském rozvoji prostřednictvím inovací, růstu a zvyšování výnosové síly. Bayer je zavázán dodržovat zásady trvale udržitelného rozvoje a plní roli sociálně a společensky odpovědného korporátního subjektu. Ve fiskálním roce 2013 společnost Bayer zaměstnávala 113 200lidí po celém světě a dosáhla tržeb ve výši 40,2 mld. EUR. Kapitálové výdaje dosáhly 2,2 mld. EUR, investice do výzkumu a vývoje činily 3,2 mld. EUR. Více informací o společnosti najdete na www.bayer.cz nebo nawww.bayer.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3