iprosperita

iprosperita

Čtvrtek, 25. května 2017
Rodiny volí praktické a bezpečné vozy

„Pro každého se s narozením dítěte změní život od základů, a pak i ti nejotrlejší začnou více než na image dbát na bezpečí a praktičnost, obzvláště pak pokud jde o automobily. Proto i u nás prodeje rodinných vozů stabilně rostou, letos oproti loňsku již o téměř pět procent.

pokračování »
 

V letech 2012 – 2016 se vyšplhal zájem o ojeté vozy s hybridním pohonem na dvanáctinásobek. Tři čtvrtiny vozů prodaných v roce 2016 nejsou starší než 3 roky, polovinu ojetin tvořily auta s karoserií hatchback. Nejoblíbenější značkou se vloni stala jednoznačně Toyota, nejvyhledávanějším modelem pak Yaris. Vyplynulo to z analýzy společnosti AAA AUTO International.

pokračování »
 
Čeští řidiči používají dvě sady pneumatik

Podle výsledné zprávy z průzkumu společnosti Kantar TNS, uskutečněného na žádost společnosti Michelin, až 90 % českých řidičů stále užívá dvě sezónní sady pneumatik. O něco více než jedna čtvrtina dotázaných osob zvažuje nákup pneumatik, které umožní bezpečnou jízdu po celý rok. To se může změnit po nedávném sněžení, které zasáhlo Čechy na konci dubna.

pokračování »
 

I přes fakt, že Česká republika nepatří k velkým státům, lze i v naší zemi celkem výrazně zaznamenat patrné rozdíly obliby automobilů v rámci jednotlivých regionů. Největší tuzemský prodejce ojetých automobilů AAA AUTO uveřejnil statistiky trhu s ojetými automobily, které monitorují popularitu vozů v uplynulém roce ve všech čtrnácti krajích.

pokračování »
 

Společnost Auto Palace, jeden z největších dealerů automobilů v ČR, hledá nového generálního ředitele pro český a slovenský trh. Až do doby převzetí agendy novým ředitelem povede skupinu dočasně Niek Hertsenberg, generální ředitel AutoBinck Car Distribution and Retail B.V.

pokračování »
 
AAA AUTO letos prodalo 22 500 aut, růst a expanze pokračují

Největší prodejce ojetých automobilů letos již prodal přes 22 000 vozů, a na základě dosavadního růstu plánuje v roce 2017 ve čtyřech zemích prodat téměř 80 000 aut. Růst prodejů podpoří otvíráním nových poboček v Polsku a svou síť po několika letech posílí i v České republice, kde otevře nové autocentrum v Mladé Boleslavi. Z hlediska situace na trhu je podle AAA AUTO hlavním nešvarem stále stáčení tachometrů, které se navíc stalo masovým jevem i v Německu. To je přitom bohužel dlouhodobě největším zdrojem individuálních dovozů.

pokračování »
 

Většině Čechů ještě před sedmi lety připadalo naprosto nemyslitelné zabývat se možností financování vozů, natož pak uvažovat o koupi dražších automobilů. Hlavní bylo, že auto jezdilo, na co tedy řešit pohodlí či bezpečnost. Od roku 2010 se však preference českých klientů začaly v oblasti exkluzivity a bezpečí vozů výrazně proměňovat, s čímž souvisí i zvýšený zájem o financování vozů. Důvodem je stále se zlepšující ekonomická situace a trend vyhledávat kvalitu za přijatelnou cenu. Vyplynulo to z dlouhodobého sledování vývoje a trendů financování ojetých vozů společnosti AAA AUTO.

pokračování »
 

Největší evropský závod na výrobu autoskel, chudeřická AGC Automotive Czech dodává skla také do nového evropského Auta roku 2017. Tím se v březnu na základě hlasování odborných novinářů stal Peugeot 3008. Menší SUV, které uspělo v konkurenci 30 nominovaných, má z chudeřické sklárny skla v předních a zadních dveřích a také malé boční sklo. Automobilka Peugeot plánuje, že ročně vyjede z linek se skly z AGC Automotive Czech na 140.000 těchto automobilů.

pokračování »
 
7 dní Peugeot pro profesionály
Čtvrtek, 13. dubna 2017
7 dní Peugeot pro profesionály

Od 24. do 30. dubna proběhne poprvé v ČR akce „7 dní Peugeot pro profesionály“. Firemní klienti budou moci vybírat z bohatých skladových zásob lehkých užitkových vozů za akční ceny a s dvouletým servisem zdarma. „7 dní Peugeot“ je historicky nejstarší obchodní akcí značky Peugeot v ČR, pořádá se pravidelně dvakrát ročně už od samých počátků fungování zastoupení značky na českém trhu. Dosud se zaměřovala pouze na soukromé osoby, letos poprvé přichází Peugeot v ČR s nabídkou „7 dní Peugeot pro profesionály“, se kterou cílí na klienty lehkých užitkových vozů.

pokračování »
 
Kia v Praze otevřela první autosalon v novém designovém standardu Red Cube

30. března 2017 byl v Praze slavnostně otevřen zcela nový showroom Kia postavený podle globálního designového konceptu automobilky Kia Red Cube. Vůbec první stylové dealerství Red Cube v Praze a třetí v České republice vybudovala společnost TUkas Auto Adámek spadající do skupiny TUkas. Již sedmé pražské dealerství Kia se nachází v atraktivní lokalitě Praha 4 Modřany.

pokračování »
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 1 z 40

Další články

Doporučujeme

  • 04. 08. 2015

    Chystá se Management 2020+

    Sdružení Czech Top 100 a poradenská společnost M.C. TRITON uspořádají 12. listopadu 2015 odbornou konferenci, která se bude zabývat sdílením trendů řízení v soukromém, veřejném a neziskovém sektoru

    pokračování »
  • Kurzy bezpečné jízdy v ČR
    09. 09. 2015

    Kurzy bezpečné jízdy v ČR

    Kurz bezpečné jízdy neboli škola smyku je teoreticko-praktický program určený pro všechny řidiče. Jejich účel je jednoduchý – připravit řidiče na nestandardní situace za volantem a přispět tak k všeobecné bezpečnosti na silnicích. Bonusem je navíc to, že kurz vás bude bavit. Často se proto poukazy na zážitkové školy smyku dávají darem k nejrůznějším příležitostem.

    pokračování »