INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

14. září začíná týden, který je pro značku Peugeot v ČR jedním z nejdůležitějších a pro zákazníky vozů Peugeot jedním z nejočekávanějších. Startuje totiž tradiční akční nabídka „7 dní Peugeot“ a opět nabízí skvěle vybavené vozy za atraktivní ceny.

Akce „7 dní Peugeot“ se zapsala do podvědomí zákazníků, neboť už několik let přichází pravidelně dvakrát do roka a přináší s sebou nadstandardně vybavené vozy za výhodné ceny. Ani letošní rok není výjimkou. Kompletní modelová řada Peugeot je nabízena s pěti až šesticifernými akčními slevami. Některé z modelů jako např. 3008 ALLURE nebo 5008 ALLURE se v rámci akce “7 dní Peugeot” dají pořídit s akční slevou až 150 000 Kč!

Výhody „7 dní Peugeot“ se vztahují na celou osobní modelovou řadu Peugeot.

Nabízejí se např. tyto vozy – všechny v bohaté výbavě:

Nový Peugeot 208za 246 700 Kč

Peugeot 2008za 317 500 Kč

Peugeot 301 za 250 500 Kč

Peugeot 308 5 dv. za 297 000 Kč

Peugeot 308 SW s Motorem roku za 369 000 Kč

Peugeot 3008s dieselovým motorem BlueHDi za 425 000 Kč

Peugeot 5008 s dieselovým motorem BlueHDi za 440 000 Kč

aj.

Kromě cenového zvýhodnění zákazníci získají i další bonusy v podobě pětileté záruky v ceně vozu, výhodného financování Live! (nově i pro modely Peugeot 108 a 2008) atd.

„Nabídka „7 dní Peugeot“ není výprodej skladu, přeplněné sklady nás rozhodně netrápí, je to období sbírání objednávek, které pro další měsíce udrží nebo možná ještě posílí náš příznivý prodejní trend. Je to také období, kdy sklízíme výsledky práce předchozích osmi měsíců, během kterých jsme uvedli nové modely, uspořádali velkou testovací akci Peugeot Emotion Day, posilovali jsme image a povědomí o značce. Věříme, že akce „7 dní Peugeot“ zaznamená velkou návštěvnost a naši koncesionáři prodejní úspěchy.“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Akce „7 dní Peugeot“ potrvá od 14. do 20. září v celé autorizované prodejní síti Peugeot.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3