INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auta

11. květen 2011

Z výsledků průzkumu společnosti GE Money Auto vyplývá, že téměř polovina řidičů (49 %) plánuje v příštích dvou letech koupi nového či ojetého vozu. Dvě třetiny zájemců o koupi preferuje ojetinu. Stejný je i podíl těch, kteří nechtějí za automobil utratit více než 200 000 korun. Dlouhodobě nejoblíbenějším produktem pro financování vozů v České republice je úvěr autoCREDIT od GE Money Auto. Svůj automobil si díky tomuto úvěru pořídilo již 200 000 zákazníků. Až do 30. června navíc s bonusem v podobě přednabité CCS karty v hodnotě 2000 Kč.

5. květen 2011

Energetická skupina RWE odstartovala v České republice ambiciózní projekt e-Mobility zaměřený na rozšiřování elektromobilů a infrastruktury nezbytné k jejich provozu. V Německu již RWE provozuje více než 570 nabíjecích stanic a zaměstnává 60 lidí, kteří se věnují výhradně rozvoji konceptu e-Mobility. Projekty obdobné tomu českému realizuje RWE již ve třinácti zemích.

Logo_skofin
4. květen 2011

V rámci obchodní a marketingové strategie realizuje ŠkoFIN další zcela zásadní kroky „Cesty k mobilitě", které výrazně rozšíří a zkvalitní zákaznický servis, sníží náklady spojené s pořízením nového vozu a umožní tak jeho koupi co nejširší skupině zájemců. Mezi hlavní novinky letošního jara patří akční úvěr bez navýšení pro nové a ojeté vozy Škoda, Volkswagen, Audi, Seat, zjednodušení schvalovacího procesu, zrušení většiny poplatků, spuštění nového webu a v neposlední řadě velká reklamní kampaň.

Predani_Citroenu_Zero
3. květen 2011

V Praze proběhlo první oficiální předání elektromobilu nové generace Citroën C-Zero. Majitelem ekologického automobilu se stala společnost LeasePlan. Ta automobil zakoupila pro svého klienta Pražskou energetiku, jemuž ho bude pronajímat společně se zajištěním veškerých dalších služeb v rámci operativního leasingu.

New_Actros_small
2. květen 2011

Nová nákladní vozidla pro dálkovou dopravu mají navázat na úspěchy bestselleru Mercedes-Benz Actros. Jejich prodej bude zahájen v druhé polovině roku 2011. Nová nákladní vozidla slibují dopravcům a řidičům více hospodárnosti, více jízdní dynamiky a více komfortu, za což vděčí mimo jiné zcela novým kabinám v sedmi základních variantách.

27. duben 2011

DIRECT Pojišťovna dlouhodobě odměňuje zodpovědné řidiče, kteří jezdí bez nehod, výhodnější cenou autopojištění a dalšími benefity. Nyní všem řidičům umožňuje otestovat si jízdní návyky a odpovědět na to, jakým způsobem jezdí. Prostřednictvím facebookové aplikace DIRECT Pojišťovny zájemci zjistí, jestli se mohou zařadit mezi zodpovědné řidiče nebo patří do kategorie pirátů silnic.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3