INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoPořídit si kvalitní a módní šatník není levnou záležitostí. Přesto mnohé možná překvapí, kolik peněz mají ve svém oblečení uloženo. Téměř každý pátý Čech (17 %) má doma v šatníku oblečení a doplňky za více než 100 tisíc korun. I přesto 59 % respondentů v anketě DIRECT Pojišťovny uvedlo, že hodnotu svého šatníku při stanovení výše pojištění domácnosti nezohledňovali.

„Ani v Česku už v posledních letech není problém pořídit drahou značkovou módu. Stále více Čechů si také už nějaký ten dražší kousek do svého šatníku pořídilo. Proto není divu, že pokud se zkusíme zamyslet nad hodnotou našeho oblečení, bot, kabelek a dalších doplňků, budeme v nejednom případě překvapeni. Že si však hodnotu svého šatníku stále mnoho lidí neuvědomuje, dokazují i výsledky ankety DIRECT Pojišťovny, ve které pouze 41 % respondentů uvedlo, že šatník zahrnulo do hodnoty svého pojištění domácnosti," řekla Kateřina Krásová, tisková mluvčí DIRECT Pojišťovny.

Do svého šatníku, tedy oblečení, bot, tašek, kabelek a dalších doplňků, investuje mnoho Čechů desetitisíce korun. Jen 12 % dotázaných v anketě uvedlo hodnotu šatníku nižší než 20 tisíc korun. Nejčastěji uváděná hodnota (u 30 % respondentů) byla 20 až 50 tisíc korun, další čtvrtina lidí však vlastní šatník, jehož hodnota se pohybuje od 50 do 100 tisíc korun. 17 % dotázaných svůj šatník ocenilo dokonce na více než 100 000 Kč. 16 % respondentů nedovedlo jeho hodnotu určit.

Téměř polovina (49 %) dotázaných navíc ani neví, že jejich pojištění domácnosti kryje i cenu jejich oblečení a ostatních módních doplňků například v případě krádeže nebo také pokud dojde ke zničení z důvodu požáru, povodně nebo živelné události.

Když se pak podíváme na to, jaké položky lidé zohledňují při stanovení výše pojištění domácnosti, hodnotu svého oblečení a doplňků v něm zahrnulo pouze 41 % dotázaných. Nejčastěji přitom lidé do pojištění započítávají hodnotu elektroniky a audiovizuální techniky (52 %) a domácích spotřebičů (47 %). Dále je to nábytek (43 %), šperky (41 %), výpočetní technika (35 %), umělecká díla (23 %) a sportovní vybavení (jen 17 %).

Na všechny tyto položky včetně všech součástí šatníku se vztahuje pojištění domácnosti od DIRECT Pojišťovny. Kromě vybavení bytu či domu chrání i sportovní či jiné vybavení, které se nachází v nebytových prostorách, např. ve sklepě nebo komoře. Všichni noví klienti DIRECT Pojišťovny získají na pojištění domácnosti 20% slevu a bezplatně také pojištění zahrady a asistenční služby.

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Společnost RSA, jež na trhu působí již bezmála 300 let, je jednou z vedoucích multinárodních pojišťovacích skupin obchodovatelných na burze. Má silné zastoupení ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii a na Středním východě, v Latinské Americe a ve střední a východní Evropě, přičemž tak může působit ve více než 140 zemích. Pojišťovací skupina RSA je společnost se zhruba 23 000 zaměstnanci, která se zaměřuje na všeobecné pojištění. V roce 2011 jí upsaná pojištění dosahovala výše 8,1 miliardy liber.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3