INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo_UCBPodle statistik UniCredit Bank ušetří klienti při konsolidaci úvěrů prostřednictvím PRESTO Půjčky v průměru až 18 000 Kč ročně. A za to se dá pořídit týdenní luxusní dovolená v Česku nebo dovolená na poslední chvíli v zahraničí pro celou rodinu. Klienti, kteří využijí pro konsolidaci úvěrů PRESTO Půjčku, můžou v průměru získat až o 40 % nižší úrokovou sazbu než u stávajících závazků a za uspořené prostředky vyrazit na dovolenou.

Nedávný průzkum organizací Ipsos a Europ Assistance ukazuje, že v letošním roce kvůli úsporám neodjedou na dovolenou až tři z pěti Evropanů. Statistiky UniCredit Bank přitom potvrzují, že na dovolenou lze ušetřit velmi jednoduše, a to prostřednictvím sloučení stávajících úvěrů. Klienti, kteří se rozhodli optimalizovat splátky své půjčky v UniCredit Bank, slučují své závazky v průměrné výši 200 000 Kč. Kolik přesně ušetří, si nyní spočítají díky nové internetové aplikaci Splátkomat.cz, která umožňuje porovnání podmínek všech poskytovaných půjček na trhu.

„Aplikace provede klienta výpočtem krok za krokem. Je to velmi snadné, zadání vstupních dat s výpočtem trvá přibližně tři minuty," řekl Tomáš Halla z oddělení spotřebitelského financování UniCredit Bank a dodal: „V případě, že do Splátkomatu zadáte přesné výše aktuálních splátek, můžete jedním kliknutím zažádat o sloučení těchto úvěrů bez návštěvy banky. Ušetříte na splátkách a přitom všechno vyřešíte jednoduše z pohodlí svého domova."

Klienti UniCredit Bank splácejí po konsolidaci úvěrů v průměru o 1 500 Kč měsíčně méně. Kdo tedy využil nabídky na PRESTO Půjčku již v loňském roce, uspořil bez jakéhokoliv odříkání na slušnou dovolenou v Čechách či zahraničí.

PRESTO Půjčka a internetová aplikace Splátkomat.cz byly v uplynulém roce jedním z prvních produktů na českém finančním trhu nabízejícím optimalizaci úvěrového zatížení. Již v roce 2011 získala UniCredit Bank druhé místo v soutěži WebTop 100 o nejlepší „microsite" aplikaci, jako jediná finanční instituce na Českém trhu. Splátkomat.cz umožňuje sloučit úvěry (osobní úvěry, spotřebitelské úvěry, kreditní karty, kontokorenty) do jednoho výhodnějšího úvěru.

PRESTO Půjčku lze použít na cokoliv bez dokládání účelu a nově ji lze získat i on-line v novém e-shopu UniCredit Shop.cz. V případě sloučení úvěrů lze využít limit až do 600 000 Kč. Do výše 250 000 Kč není ani zapotřebí spolužadatele. Úvěr lze zcela či zčásti splatit předčasně bez poplatků, stále navíc platí, že neúčelové prostředky může mít klient k dispozici do hodiny. Splácení PRESTO Půjčky lze rozložit až na 84 měsíců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3