INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pro klienty, kteří potřebují půjčit peníze rychle a bez zbytečných překážek a omezení, přichází ČSOB s konceptem Flexi půjček. Banka nabízí řadu výhodných úvěrových produktů, které může klient kombinovat, upravit si je podle svých potřeb a současně neztratit přehled o svých závazcích. Navíc od začátku listopadu do poloviny prosince mohou klienti využít akční nabídky v podobě předčasného splacení zdarma.

„Každý klient má od své půjčky jiné požadavky. Ke konci roku jsme se rozhodli podpořit půjčky a zdůraznit flexibilitu, a to jak ve volbě účelu, ať už se jedná o úpravu bydlení, nové auto či konsolidaci závazků, tak v parametrech samotných produktů," řekla Ivana Bohatcová, výkonná manažerka segmentu Bydlení a úvěry ČSOB. „V kampani poukážeme především na to, že parametry ČSOB Půjčky se přizpůsobí představám klienta ve volbě výše splátky, době splácení i výše samotné půjčky. Záměrně upravujeme i název portfolia na ČSOB Flexi půjčky, abychom zdůraznili hlavní sdělení kampaně – flexibilitu," doplnila Ivana Bohatcová.

V rámci akční nabídky ČSOB nabízí bonus v podobě předčasného splacení zdarma a všichni klienti, kteří si ještě před Vánoci uzavřou smlouvu, obdrží kupon na slevu ve výši 15 % na celý nákup v SIKO KOUPELNY. Tato akční nabídka platí pro ty, kteří si během kampaně sjednají ČSOB Půjčku na lepší bydlení, ČSOB Půjčku na cokoliv nebo ČSOB Konsolidaci. Kampaň i akční nabídka potrvá až do 21. prosince.

ČSOB Půjčka na cokoliv je vhodná pro klienty, kteří potřebují peníze rychle, jednoduše a bez dokládání účelu, například na koupi auta, elektroniky či vybavení domácnosti.

ČSOB Půjčka na lepší bydlení je určená pro ty klienty, kteří rekonstruují, modernizují nebo jinak upravují své bydlení.

ČSOB Konsolidace je ideální pro klienty, kteří potřebují sloučit své stávající úvěrové produkty do jedné půjčky a tím snížit a zároveň zpřehlednit své měsíční výdaje.

Komunikace ČSOB Flexi půjček bude doprovázena rozsáhlou marketingovou kampaní. Objeví se v časopisech, rádiu, na venkovních plochách a v neposlední řadě i v pobočkách.

Reprezentativní příklad ČSOB Půjčky na cokoliv: při výši úvěru 100 000 Kč a době splácení 48 měsíců je úroková sazba 12,9 % p. a., RPSN 16,91 %, výše měsíční splátky 2 678 Kč a celková částka splatná klientem je 135 051 Kč. Při výpočtu RPSN byl započítán poplatek za zpracování úvěru ve výši 1 000 Kč, měsíční poplatek za správu úvěru 59 Kč, za platby inkasa 6 Kč a cenu konta 50 Kč za měsíc. Výše splátky platí za předpokladu čerpání úvěru 15. den v měsíci s první splátkou 15. den měsíce následujícího.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3