INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Novinkou podzimu je nulové navýšení i poukaz na 10 tisíc korun při koupi traktoru. Od letošního podzimu mohou zákazníci při koupi traktoru Zetor prostřednictvím financování od společnosti ČSOB Leasing čerpat nové výhody, například nulové navýšení, schválení smlouvy na koupi traktoru pouze dle předložené žádosti o financování a identifikačních dokladů nebo pojištění prodloužené záruky kryjící zejména škody vzniklé opotřebením. Každý zákazník při využití Zetor Finance obdrží poukaz na servis a oleje v hodnotě 10 000 korun. Výhodné finanční služby a produkty od společnosti ČSOB Leasing mohou zákazníci firmy ZETOR TRACTORS čerpat u všech autorizovaných dealerů traktorů Zetor až do konce roku 2013.

Prodloužením spolupráce na rok 2013 tak firmy navazují na dlouhodobé partnerství v oblasti financování obchodu a prodeje traktorů Zetor v České republice i na Slovensku. Zákazníci se budou s finančními produkty a službami ČSOB Leasing i nadále setkávat pod značkou Zetor Finance. ČSOB Leasing má dlouhodobě 20% tržní podíl na objemu nově financované zemědělské techniky v České republice.

Finanční produkt Zetor Finance využívá přes tři čtvrtiny zákazníků firmy ZETOR TRACTORS při pořízení traktoru na leasing či úvěr

Podle Jana Kulhánka, ředitele pro rozvoj a podporu obchodu u komodit stroje, zařízení a těžká dopravní technika, chce ČSOB Leasing posunout spolupráci na další úroveň a podpořit společnost ZETOR TRACTORS v jejím růstu na českém trhu jak financováním obchodu autorizovaným dealerům, tak i novinkami a výhodným financováním i pojištěním pro uživatele traktorů Zetor.

O tom, že je ČSOB Leasing velmi solidním partnerem pro značku Zetor a její zákazníky, jsme se přesvědčili mnohokrát, například při úzké spolupráci na úspěšné roadshow u příležitosti oslav 65. výročí vzniku značky Zetor. To, že více než tři čtvrtiny všech poskytnutých financování v ČR a na Slovensku jdou právě přes ČSOB Leasing, je jasným indikátorem, že jejich financování a služby jsou zákazníky přijímány více než dobře. Očekáváme, že se značka Zetor Finance postupně stane zárukou špičkového financování, které má pro naše zákazníky jasné přínosy," říká Marián Lipovský, zástupce výkonného ředitele ZETOR TRACTORS a.s.

Novinky pro dealery a klienty firmy ZETOR TRACTORS při využití financování od ČSOB Leasing

Financování obchodu pro autorizované dealery traktorů Zetor

ČSOB Leasing zajistí financování distribuční sítě autorizovaných prodejců Zetor formou rámcového obchodního úvěru poskytovaného jednotlivým autorizovaným dealerům Zetor. Jde o revolvingový produkt, který dealerům umožňuje čerpání finančních prostředků podle jejich potřeby a požadavků na velikost skladu s traktory.

Finanční produkty pro zákazníky nakupující traktory Zetor

Novinkou letošního podzimu je financování s nulovým navýšením bez dalších administrativních poplatků. Tato novinka je významnou podporou pro koncové zákazníky, a to s ohledem na pozastavení příjmů dotačních žádostí PGRLF. Pro nákup traktorů Zetor koncovými uživateli má ČSOB Leasing dále připraveny finančně zvýhodněné produkty finanční leasing a zákaznický úvěr - „Zetor Finance Diskont".

Prodej je dále podpořen produkty „Zetor Finance Service Free", kdy zákazník při pořízení traktoru formou jednoho z výše uvedených produktů obdrží poukaz na servis a oleje v hodnotě 10 000 korun.

Kromě standardních produktů pojištění traktorů ČSOB Leasing nabízí i možnosti pojištění prodloužené záruky na traktory Zetor, které kryje zejména škody vzniklé opotřebením.

Zetor Finance QUICK Lease - umožňuje klientům při složení 15% akontace rychlé a jednoduché schválení žádosti o financování. To pouze na základě žádosti o financování a identifikačních dokladů zákazníka.

Značka „Zetor Finance"

Zetor Finance je ochranná známka registrována v textové i grafické podobě, vlastněná společností ZETOR TRACTORS a.s. Ta ji propůjčila společnosti ČSOB Leasing k propagaci a prezentaci finančních produktů pro značku Zetor a jeho dealerskou síť v České republice.

Informace o ZETOR TRACTORS a.s.

Pod značkou Zetor se vyrábějí traktory už 65 let. V roce 1946 byly zákazníkům dodány první tři modely Zetor 25 a současně předveden traktor Zetor 15. Od té doby bylo vyrobeno více než 1,2 milionu traktorů, přičemž většina z nich směřovala na export do více než 90 zemí na pěti kontinentech. V roce 2002 vstoupil do společnosti slovenský akcionář HTC holding. Dnes má Zetor zastoupení ve 43 zemích po celém světě a každoročně podepisuje nové kontrakty se zákazníky i na těch nejnáročnějších trzích Evropské unie. Zetor je synonymem pro kvalitní a spolehlivý traktor s dlouhou životností a minimálními náklady na údržbu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3