INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci s Českou asociací pojišťoven (ČAP) a specializovaným serverem oPojištění.cz zahájila další ročník nejstarší hodnotitelské soutěže na pojistném trhu – odborné ankety Pojišťovna roku.

Od roku 2000, kdy ji poprvé vyhlásila tehdejší Komora pojišťovacích makléřů, prošla anketa celou řadou proměn, podstata ovšem zůstává stále stejná: výkon pojistitelů v uplynulém roce posuzují ti, kdo jsou s nimi v každodenním profesním styku – tedy pojišťovací makléři…

Ti letos již potřinácté ohodnotí pojistitele na základě svých zkušeností a expertních znalostí a podle pomocných kritérií jako je kvalita a šíře nabízených produktů, ochota a schopnost upravovat produkty podle individuálních potřeb klienta, technická a provozní podpora pojišťovny při sjednávání pojištění, inovace pojistných produktů, komunikace a spolupráce s makléři a likvidace škod. Hodnocení ze strany pojišťovacích makléřů pak určí vítěze v těchto pěti kategoriích: pojištění průmyslu a podnikatelů, pojištění občanů, autopojištění, životní pojištění a specializované pojištění.

Která z pojišťoven získá trofej za služby poskytované v roce 2012, o tom mohou rozhodnout nejen členové AČPM (většinová část trhu), ale i všichni profesionální makléři vedení v registru České národní banky. Kromě toho v kategorii životní pojištění jsou k hodnocení opět přizváni i ostatní pojišťovací zprostředkovatelé.

Hodnocení probíhá ve dnech 4.4. až 5.5.2013 jak on-line na samostatných webových stránkách www.PojistovnaRoku.cz, tak klasicky vyplněním a zasláním anketního lístku.

O prestiži ankety svědčí i to, že záštitu nad ní opět převzal guvernér ČNB Miroslav Singer a že generálním partnerem je již popáté renomovaná auditorská a poradenská společnost KPMG Česká republika.

Jak se již stalo tradicí, organizátoři v rámci ankety i letos udělí titul Osobnost pojistného trhu za mimořádný přínos v oblasti pojištovnictví. Držiteli tohoto ocenění z předešlých ročníků jsou: Luděk Menčík (Pojišťovna roku 2003), Petr Pavlík (Pojišťovna roku 2005), Vladimír Mráz (Pojišťovna roku 2007), Marek Venuta (Pojišťovna roku 2008), František Stach (Pojišťovna roku 2009), Vladimír Přikryl (Pojišťovna roku 2010) a Konštantín Alexejenko (Pojišťovna roku 2011).

Naopak změny se dotkly loni zavedeného ocenění  Makléř roku: místo toho, aby se jednotlivé firmy nominovaly k ohodnocení samy, budou podle modifikovaných pravidel zástupci členských pojišťoven ČAP hodnotit makléře ze seznamu členů AČPM. Kritéria zůstávají stejná - kvalita podkladů dodávaných pojišťovně, úroveň komunikace makléř-pojišťovna a makléř-klient, správa pojištění, podpora kultivace trhu atp.  Vyhlášeno bude Top 5.

Organizátoři ankety také již třetím rokem za sebou oslovili studenty pražské Vysoké školy uměleckoprůmyslové v oboru sklo, aby navrhli ztvárnění ceny pro vítězné pojišťovny.  Autor/ka nejlepšího návrhu obdrží odměnu ve výši  10.000 Kč a bude mít možnost osobně představit svou realizaci na tiskové konferenci k vyhlášení výsledků ankety. V předchozích ročnících tohoto úspěchu dosáhli studenti UMPRUM Alena Hájková (skleněné polštáře) a Jakub Petr (křišťálové koule).

Celkové výsledky odborného hodnocení  v anketě Pojišťovna roku 2012 budou prezentovány dne 22. května 2013 na galavečeru v Kongresovém centru České národní banky.

Pro další informace prosím sledujte stránky www.PojistovnaRoku.cz

Uspořádání ankety Pojišťovna roku 2012 podpořili:

Generální partner:

  • KPMG Česká republika

Partner hlasování:

  • UBIMET

Partneři ankety:

  • American Appraisal
  • Elixir
  • Sdružení Czech Top 100

Partner galavečera:

  • Ness Czech

Generální mediální partner:

  • oPojištění.cz

Mediální partneři:

  • Mladá fronta E15
  • Obchod & Finance
  • Pojistný obzor
  • Prague Leaders Magazine
  • Právo & Byznys
  • Profit

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3