INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 0274Asociace hypotečních makléřů (AHM) přichází se značkou kvality "Fér hypotéka". Ta staví na profesionalitě hypotečních makléřů, úzké specializaci na hypoteční produkty a Etický kodex asociace. Vínové razítko se symbolem sovy budou členové AHM používat od srpna.

 

(foto: na snímku zleva manažerka AHM Petra Horáková Krištofová, předseda představenstva AHM Jan Kruntorád a Bc. Tomáš Cinek, 1. Eurohypotéka, člen představenstva AHM)

 

Členové Asociace hypotečních makléřů (AHM) zprostředkovali v prvním pololetí hypotéky za 16 miliard korun, což je meziroční nárůst o 28 procent. Celý hypoteční trh stoupl v pololetí o pětinu, když banky poskytly občanům 44.154 hypotečních úvěrů za celkem 71,8 miliardy korun. „Nárůst tržního podílu nás těší, ale zároveň cítíme velkou odpovědnost. Proto přicházíme se značkou Fér hypotéky, která nás zavazuje k určitým standardům,“ uvedl předseda představenstva AHM Jan Kruntorád.
Asociace zároveň představila projekt a značku Fér hypotéka. Jejím smyslem je poukázat na úroveň služeb a standardů, které poskytují členové AHM. Cílem je přimět klienty více přemýšlet o své hypotéce. „Aby se nenechali zlákat první nabídkou a aby se aktivně ptali na všechny poplatky,“ uvedl Kruntorád.
Jako nebezpečí pro klienty Asociace vnímá například systém drobných realitních kanceláří, které za provizi posílají klienty ne jednu jedinou pobočku banky. Klienti pak neuváženě podepisují hypoteční smlouvy. Navíc Asociace během svého průzkumu zjistila, že drtivá většina bank neuvádí ve svých písemných nabídkách konkrétní výše bankovních poplatků.
Asociace hypotečních makléřů byla založena v roce 2006. Aktuálně má osm členů, jimiž jsou společnosti: 1. Eurohypotéka, Bonnet.cz, Fineo Group, Gepard Finance, Hypoasistent, M&M Reality holding, Open finance a Sophia finance. Loni členové AHM zprostředkovali hypotéky za 26 miliard korun, tedy každou pátou hypotéku v ČR.
 

Gepard Finance získává značku „FÉR hypotéka“

Praha, 30. července 2013. Asociace hypotečních makléřů (AHM) zavádí značku kvality „FÉR hypotéka“. Jejím smyslem je poukázat na úroveň služeb, kterou poskytují členové AHM. Gepard Finance je díky vysoké úrovni svých služeb již od počátku členem Asociace a od nynějška se může honosit značkou „FÉR hypotéka“

FÉR hypotéka se opírá o tři základní principy: profesionalita, specializace a etika. Hypoteční makléři či poradci členů AHM se musí dle těchto principů věnovat hypotečnímu poradenství na plný úvazek. Dále je kladen důraz na úzkou specializaci na hypoteční produkty. Ty se zprostředkovávají výhradně makléřským stylem. To znamená, že makléři a poradci nabízí produkty všech bank. Klient také může očekávat pomocnou ruku makléře po celou dobu čerpání a splácení úvěru. Co se týče etiky, každý z členů AHM se při vstupu do Asociace zavázal dodržovat Etický kodex AHM. Ten mimo jiné důrazně říká, že zájmy klienta jsou na prvním místě.
Cílem projektu FÉR hypotéky je přimět klienty více přemýšlet o své hypotéce, vyžadovat odbornou způsobilost a profesionální přístup. „Fenomén hypotečních makléřů zažívá boom zejména v posledních letech a díky rychlému růstu hypotečního trhu se výrazně zvýšil i počet osob a subjektů, které hypotéky bankám zprostředkovávají. Kvalita služeb klientům tak může být v současnosti velmi různá,“ uvádí Jan Kruntorád, předseda představenstva Asociace hypotečních makléřů a generální ředitel Gepard Finance. To je ostatně důvod, proč se renomované makléřské společnosti rozhodly prostřednictvím profesní odborné asociace pozitivně působit na další rozvoj hypotečního trhu. „Projekt FÉR hypotéka je tak jen logickým pokračováním dlouhodobé snahy Asociace o nastavení určitých standardů kvality na hypotečním trhu, které současně budou pro klienty dobře čitelné,“ dodává Kruntorád.
O společnosti Gepard Finance
GEPARD FINANCE jsou specializovanou makléřskou firmou, jejímž hlavním oborem činnosti je poradenství v oblasti hypotečních úvěrů a kompletní zpracovávání úvěrových a pojišťovacích produktů. Profesionální makléři svým klientům zdarma zajišťují hypotéky, úvěry ze stavebního spoření a pojištění. V současné době disponuje franšízová síť GEPARD FINANCE 110 funkčními obchodními místy, čímž je zajištěna snadná dostupnost a obsluha klientů po celé České republice i Slovensku. GEPARD FINANCE se v roce 2011 staly největší hypotečně-makléřskou firmou v ČR a jsou zakládajícím členem Asociace hypotečních makléřů. Více na www.gepardfinance.cz, www.ahmcr.cz
(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3