INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Rychlou, adresnou, a neanonymní – takovou pomoc mohou lidé poskytnout vybraným neziskovým organizacím prostřednictvím nového portálu ČSOB Modrý život, který byl spuštěn koncem července 2013.

Stačí si jen vybrat jeden z projektů, konkrétní účel podpory a poslat zvolenou částku. Projekty, které se ucházejí o přízeň dobrodinců, procházejí pečlivým výběrem a ověřením Fórem dárců. Díky propojení s facebookovou aplikací dárce informuje o svém dobrém skutku i své přátele, které tím může inspirovat k podobnému činu.

Webové stránky Modrého života využívají pro podporu individuálního dárcovství digitální média, sociální sítě a internet obecně. „Portál Modrý život je odlišný od podobných projektů na podporu dárcovství tím, že učí lidi, že na dobré skutky mají být hrdí a že konat dobro někdo umí ocenit,“ říká Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB a dodává: „Díky propojení s facebookovou aplikací mají dárci navíc jedinečnou možnost sdílet své zkušenosti s pomáháním dobré věci a tím mohou nenásilnou formou přesvědčit o správnosti tohoto kroku i své přátele.“

Modrý život je zároveň cestou, jak si mohou lidé vybrat z pohodlí domova jednu z neziskových organizací, které budou pravidelně zasílat peníze. Portál Modrý život shromažďuje informace o existujících charitativních projektech a zároveň je díky spolupráci s odborným garantem (Fórum dárců), „certifikuje“. Všechny organizace, které zde představují své projekty, musejí prokázat svou transparentnost a spolehlivost a musejí mít otevřenou veřejnou sbírku. „Modrý život umožňuje filtrovat dobročinné a obecně prospěšné projekty podle lokality a zaměření na děti a vzdělání, životní prostředí, zvířata, humanitární pomoc, zdraví, kulturu a seniory,“ vysvětluje princip fungování Alena Králíková.

Modrý život se otevírá nejen budoucím dárcům, ale i dalším charitativním projektům. Registrovat se zde mohou další neziskové organizace s různým zaměřením i regionálním působením. Tím, že se stanou součástí Modrého života, mají k dispozici další nástroj, jak oslovit dárce a získávat finanční prostředky pro své projekty.

Při prohlídce stránek www.modryzivot.cz se může návštěvník dozvědět víc nejen o projektech, ale i organizacích, které za nimi stojí, ale i další detaily, Například kolik lidí, kdy a kde bylo aktivních a jakou sumu již daný projekt získal. „U každého projektu je vždy vyčíslen aktuální stav částky, která ještě chybí k zaplacení daného projektu. Věřím, že právě to bude motivovat ostatní k vlastní aktivitě,“ dodává Alena Králíková.

Více informací na www.modryzivot.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3