INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ČSOB nabízí službu bankopojištění svým klientům již více než rok. Za tuto dobu bylo sjednáno téměř 150 000 smluv, jejichž celková hodnota činí přibližně 285 milionů korun. Největší nárůst zájmu se ukázal v běžně placeném životním pojištění, kde bylo sjednáno přes 30 tisíc smluv o celkové hodnotě 134 milionů korun. Poměrně velký vzestup byl také zaznamenán v oblasti majetkového pojištění.

U hodnocení úspěšnosti bankopojištění banka sleduje především nárůst stavu kmene, tzn. předepsaného pojistného. Také v těchto parametrech se ČSOB mimořádně dařilo, neboť došlo k meziročnímu nárůstu stavu kmene o více než 138 milionů korun. Z toho 53 milionů korun patřilo běžně placenému životnímu pojištění, a to i přesto, že celý trh se v této oblasti meziročně propadl.

„V loňském roce lidé uzavřeli téměř 25 tisíc smluv neživotního pojištění, nejvíce z nich bylo uzavřeno v průběhu 4. čtvrtletí. Velmi si ceníme toho, že nárůst v neživotním pojištění není primárně u autopojištění, ale hlavně v majetkovém pojištění. ČSOB pojistila 8 500 aut, a co se týče pojištění domů a domácností, pojištěno bylo přes 10 600 domů a bytů celkově za 27 milionů korun,“ komentuje situaci Michal Herzig, ředitel bankopojištění ČSOB.

Další velký posun byl zaznamenán v tzv. balíčkových pojištění, které jsou vázány na některé další bankovní produkty. Především se jedná o pojištění schopnosti splácet ke spotřebitelským úvěrům a také pojištění k platebním kartám, které chrání klienty v případě ztráty a zneužití jejich karty.

Nejoblíbenějším způsobem pro uzavírání pojistných smluv zůstává u většiny druhů pojištění podle nedávného průzkumu osobní schůzka na pobočce nebo přes pojišťovacího poradce. „Klienti oceňují dostupnost a jistotu našich bankovních poboček, že se budou mít v případě nejasností nebo pojistných událostí vždy kam obrátit,“ říká Michal Herzig. Poradci dávají lidé přednost především při sjednávání životního pojištění. Napřímo přes internet nebo telefon si lidé sjednávají nejčastěji povinné ručení nebo cestovní pojištění. Až polovina lidí neupravuje pojistnou částku podle aktuální hodnoty vybavení domácnosti. Znalost podrobností pojistných smluv je odlišná u různých parametrů. Nejčastěji klienti znají výši pravidelných plateb – pojistné, i když ve většině případů pouze přibližně. Nejmenší znalost byla zjištěna u celkových pojistných částek, např. pouze 28 % pojištěných zná přesnou výši svého havarijního pojištění.

Od března 2015 si klienti můžou nově sjednat bankopojištění také ve všech Era finančních centrech. Největší zájem je očekáván u produktů neživotního pojištění – tzn. pojištění auta, povinné ručení, pojištění domácnosti, atd. Do konce března navíc Era nabízí benefit 15 % slevy pro pojištění aut a domácností. „Díky rozšíření do Era finančních center máme kompletní produktové pokrytí, včetně na trhu neobvyklých produktů, jakými jsou např. Rento, Best Doctors nebo Pojištění právní ochrany,“ uzavírá Michal Herzig.

(tz)

 

 

 

 

 

Kontakt pro média:

Pavla Hávová, tisková mluvčí ČSOB                 Martina Slavíková, tisková mluvčí Ery

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 733 590 214               Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.: 603 800 664

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3