INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto002mBank v České republice poskytla ve 3. čtvrtletí 2016 ve srovnání s 3. čtvrtletím 2015 o 20 % více objemu spotřebitelských úvěrů a celkově o 17 % více nehypotečních úvěrových produktů. V oblasti hypoték mBank narostla o 16 %. Ke konci září meziročně stoupl mBank počet klientů o více než 50 tisíc a banka tak měla v České republice více než 617 000 klientů.

Především díky nárůstu objemu spotřebitelských produktů se mBank během třetího čtvrtletí letošního roku podařilo dosáhnout čistých bankovních výnosů přes
207 mil. Kč, což znamená prakticky stejnou úroveň výnosů jako v loňském 3. kvartále (211 mil. Kč v Q3 2015). Takového výsledku mBank dosáhla i přes značný pokles příjmů v důsledku evropské regulace mezibankovních poplatků za karetní operace, tzv. interchange fee. Tahounem tohoto výsledku byl především nárůst čistých úrokových výnosů (NII = Net Interest Income), které mBank meziročně narostly o 12 % na více než 174 mil. Kč, přičemž zisk před zdaněním mBank v České republice měla ve 3. čtvrtletí 41,6 mil. Kč

„Ve třetím čtvrtletí jsme vedle soustředění se na oblast úvěrových produktů pokračovali v oslovování nových skupin klientů. Jako digitální banka jsme spustili novinky pro ty nejmladší skupiny klientů, kteří vnímají chytrý telefon jako přirozenou součást života. Nově tak své mKonto může mít dítě už od narození, od 8 let potom může platit pod dohledem rodičů svou platební kartou. A mladý člověk ve věku od 15 do 18 si může sám bez nutnosti podpisu rodičů založit své vlastní mKonto #navlastnítriko,“ uvádí Pawel Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a doplňuje: „Vedle toho jsme dále zjednodušili naši nabídku tak, aby klienti věděli například, že pokud si ze kteréhokoli bankomatu nejen v České republice, ale po celém světě vyberou částku vyšší než 1500 Kč, mají výběr vždy zdarma.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3