INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

4. březen 2011

  ČSOB Pojišťovna vytvořila v roce 2010 čistý zisk ve výši 902,6 milionu korun. Velmi dobré hospodaření společnosti v roce 2010 potvrdily i její obchodní výsledky, kde je hlavním ukazatelem předepsané pojistné. V něm ČSOB Pojišťovna za rok 2010 překonala rekordní hranici 10 miliard korun. Finanční sílu ČSOB Pojišťovny v roce 2010 stvrdila i přední světová ratingová agentura Standard & Poor's, která ji začátkem února potvrdila vysoký rating na úrovni A- se stabilním výhledem.

4. březen 2011

I v roce 2010 se ČSOB podařilo dále zvýšit příjmy z běžné obchodní činnosti, když udržitelné provozní výnosy k 31. prosinci 2010 dosáhly 32,512 mld. Kč (+4 % meziročně). Současně došlo k výraznému snížení nákladů na riziko – ukazatel nákladů na úvěrové riziko poklesl meziročně ze 112 na 75 bazických bodů. Právě tyto dva faktory nejvýznamněji přispěly k 24% meziročnímu růstu udržitelného čistého zisku na 13,019 mld. Kč (v porovnání se 10,488 mld. Kč v roce 2009).

3. březen 2011

GE Money Bank zvýšila v roce 2010 svůj podíl na celkovém objemu poskytnutých spotřebitelských půjček v České republice o 1,2 % na aktuálních 28,8 %. Zatímco trh spotřebitelských půjček v tomto roce spíše stagnoval, portfolio spotřebitelských půjček GE Money Bank narostlo o 3 %. Banka sjednala 154 000 Expres půjček a nadále tak drží pozici druhého největšího poskytovatele spotřebitelských úvěrů v České republice.

3. březen 2011

    Poštovní spořitelna v krátké době uvádí do provozu další Finanční centrum, tentokrát v Praze - Ládví. Nová pobočka je oproti ostatním ve všech ohledech jedinečná. Klienti se mohou těšit na zcela nový design, který se nese ve znamení produktové řady Era. Součástí centra je i několik novinek, které zákazníkům usnadní život. Finanční centrum bude slavnostně uvedeno do provozu 1. března v ulici Střelničná.

3. březen 2011

Z lednové ankety DIRECT Pojišťovny mezi tuzemskými řidiči vyplynulo, že 7 z 10 oslovených považuje aktivní pomoc pojišťovny s likvidací škody po nehodě za důležitou. V září 2010 přitom DIRECT Pojišťovna jako první v tuzemsku představila unikátní produkt AutoHELP, který způsobil revoluci v likvidaci pojistných událostí.

3. březen 2011

Světová finanční skupina AXA Group oznámila v Paříži své hospodářské výsledky za rok 2010. Skupina vykázala čistý zisk ve výši 2,7 miliard eur při celkových příjmech dosahujících téměř 91 miliardy eur. Díky dobrým výsledkům a finanční síle skupiny potvrzené posílením ukazatele Solvency I navrhl management navýšení dividendy pro akcionáře o 25 %.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3